Muutoin kyllä, mut toi Kalpa-peli on kyl vaikee ku työvuorot on sellaset ennen sitä ettei pysty perehtyy kunnolla asiaan. Jukurit-Tappara peliä voisin kyl ainaki varailla ennakkoon jo itelleni (iha vaa koska se tääl tän hetken kotikaupungissani on) ja ens viikonlopun (eli 2.11 peli Luggoo vastaa) peli vois töitten puolesta olla sopiva.
Oorrait, no tehkää ny joku tuosta KalPa pelistä, nää mun haastot menee vihkoon kerta toisensa jälkeen @peterra maistuisko?
Jos @Rantt3 ei ole viime aikoina otteluennakoinut, siinä olisi oiva mies Kalpa-pelille. Mun mielestä kaikki vois tehdä täysin ittensä näköisen ennakon, ilman mitään paineita.
Vastaan aina haasteeseen.
Mää voisin mielellään tehdä KalPa-pelistä, kumpis tekee
Jos multa kysytään niin sinä ilman muuta, uutta väriä ennakointiin! Haastoin tuon @peterra kun arvelin että hän sen ainakin tekee varmasti, 2 ekaa haastoa kun tilannehuone hylkäsi
Minulla on näitä avauksia jo vyöllä, joten anna mennä @Rantt3
@Rantt3 HOX! @Kilo lla on jo kokoonpanot valmiina leikepöydällä. Ctrl+V heilahtaa 1200, ja tässä on iso liputuksen vaara, jos niille ei löydy asianmukaista ketjua.
No tulipa kiire, väsäsin minuutissa ton mitä laitoin nyt.
Olikos nyt niin, että huomiselle 1.11. Pelicans-matsille ei ole nimetty virallista avaajaa? @rizka taidettu mainita sivulauseessa, muttei kai sen enempää.
@bastardo Ei näytä haastaneen perjantaina eikä @Rantt3 lauantaina. Tjaa, onhan tuossa selkeästi @rizka haastettu. Myös Lukko-peli on up for grabs.
Heräilen viiden päivän voitonjuhlien jäljiltä…
Haastan @rizka’n tekemään ennakon!
Onnistuuko näin nopealla aikataululla?
Onnistuu toki.
@Rizka’ssa on selvästi meedion vikaa, kun tiesi että juuri tänään alkaa kolmen viikon loma ja on aikaa tämmöinenkin tehdä.
Kyllä nyt ammutaan kovilla! Jos ennakon laatimiseen vaaditaan kolmen viikon loma.
Mahtaako riittääkkään, kun tulee niin raa’at psyykkiset vahingot jos kirjoittaa vahingossakin Tapparasta jotain väärin.
Voit olla varma että me liputetaan virheet ja väärät pois.
Ilves - Tappara pelistä 15.11. saa kirjoittaa @Juissi27 ennakon.
Kiitos. Miten homma toimii? Teen ennakon tuosta pelistä aikanaan ja haastan jonkun tekemään jostakin toisesta pelistä?