Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Juuri näin. Jostain toisesta=Ilves-pelin jälkeisestä, mikä se ikinä onkaan.

1 tykkäys

Onko @Tartsa päässy kirjoitteleen ennakkoo? Jos et, lauantainen peli olkoon sinun.

Tartsa kieltäytyi kunniasta. Mites @Jussip95, ootko halukas kirjoitteleen ennakon JYP-pelistä?

Toinen kieltäytyminen. @Sudeetti-Kirveh tai @totaka86, ennakko lauantaille?

Kiitos luottamuksenosoituksesta, mutta kieltäydyn kunniasta.

3 tykkäystä

Kaunis kiitos luottamuksesta, mutta kieltäydyn myös. Täällä on niin taitavia kirjoittajia, oma osaaminen ei riitä siihen, että ennakosta saisi jotain irti.

3 tykkäystä

Heh, älkää tämmöisillä verukkeilla viitsikö paeta. Ei varmasti pidä paikkaansa, ja ei kai näistä muutenkaan moisia paineita tarvitse ottaa? Muussa tapauksessa en myöskään voi osallistua.

Heitetään ensin palloa @totaka86’lle: oliko sinulla jotain luontevia kytköksiä keskisuomalaisiin kiekkoiluihin ja haluaisitko väsäillä ennakon?

Jos et, niin voin yrittää naputella jotain asiaankuulumatonta kokeellista tiivisproosaa ennalta tuntemattomasta aiheesta.

3 tykkäystä

No joo varmaan jotain saisi raavittua kasaan, jonkinlaisella sisällöllä. Mutta lauantai menee minulla reissussa, en edes ehtisi tätä tekemään.

1 tykkäys

Mielelläni tekisin, mutta mulla on sellaset työvuorot perjantaina ja lauantaina että työn luonteen vuoksi ei mitään mahdollista keritä kirjoittamaan, saati perehtymään niin että sais kunnon aiheen. Sen Mikkelin pelin olen “varannut” jo että voisin kirjottaa. Siihen on pyydetty vapaatakin vielä niin että pystyy kunnolla peliin keskittymään. :muscle:

2 tykkäystä

Noinhan olikin jo yllä puheita - ei ole tullut oikein seurattua ketjua itse…

Haastellaanko seuraavaksi muuten ennakoijaa CHL-ottelulle vaiko seuraavalle Liiga-pelille? Onko tulevan tiistain Sveitsin retkellä jo tulkkinsa?

CHL avaukset hoitaa @rizka . Tästä ei kahta sanaa.

4 tykkäystä

^Kaiketi myös @rizka itse oli tässä tapauksessa samaa mieltä(?).

@Armas, olisiko ennakon laatiminen perinteikkäästä heimojen kohtaamisesta Tappara vs. Kaleva(la)n Pallo (ensi perjantai, Hakametsä) huvittanut?

Eiköhän tuo onnistu. Pannaan ylös.

4 tykkäystä

Juu kyllähän minä varmaankin jonkinlaisen ketjunavauksen loihdin tiistaille taas @Oijennus @Sudeetti-Kirveh.

2 tykkäystä

@Armas Kuka alustaa ylihuomisen Kouvolan?

Jaa. En oo seurannut tätä ketjua lainkaan. Saako haastaa kenet vaan, vai vain kyselyyn vastanneen?

Saa haastaa kenet vaan, oman harkintansa mukaan. (Jos kieltäytyy niin sitten haastat jonkun muun.) Mutta toivon mukaan eivät kieltäydy. Kukin täysin omalla tyylillään, ei noi otteluennakot mikään vakava asia ole.

1 tykkäys

Tämä selvä. @tatesulo - lauantain KooKoo-Tappara. Lähteekö?

2 tykkäystä

Kiitos ja kunnia. Eli mielelläni kirjoitan. Hyvä haaste minulle kun sekä Tapparan seuraaminen että kirjoittaminen on jäänyt vähälle. Nyt pitää skarpata.

9 tykkäystä

Tapparan seuraava ottelu onkin tiistain Tappara - TPS. Enkä malta olla haastamatta @BlueOval :ia kirjoittamaan vaihteeksi asiaakin Turuust.

1 tykkäys

Kiitos kunniasta mutta taidan kieltäytyä kohteliaasti, vaikkakin turkulaisista osaisin taatusti kirjoittaa varsin kauniisti.
Tähän täytyisi ehtiä perehtymään enemmän mitä mulla on aikaa.

1 tykkäys

Huomasin että @Tomi on ollut ahkera kirjoittaja TPS- ketjussa,ehtisitkö, haluaisitko, voisitko tehdä tiistain Tappara - TPS ottelusta ketjun avauksen?

1 tykkäys