Mäpä yritän jos kerkeäisin huomenna sanailla jotain, maanantai ja tiistai on niin hektisiä päiviä että silloin en kerkeä.
Koska @tomi ei ehtinyt otteluennakkoa kirjoittamaan, kysytään nyt löytyykö vapaaehtoista?
Ai huomiseen matsiin? Olen tarjolla.
Ole hyvä minun puolestani. Olet niitä ansiokkaasti tehnytkin.
Kiitoksia. Tuskin muukaan palstayhteisö pistää pahemmin vastaan. Edellisestä alustuksestani onkin jo aika hyvä tovi.
Nyt kun olen valmistautunut avaamaan otteluennakon Jukurit-Tappara matsista, niin onko muuta huomioitavaa kuin että nimeän ketjun sille kuuluvalla tavalla ja teksti on sitten vapaata tuotosta? Älkää samantien ampuko jalkaan, koska tuo on laatujaan ensimmäinen ennakko minkä teen. Olen kuitenkin aina tykännyt katsella tilastoja, mutta kirjallisissa töissä en ole kovin hyvä ollut.
Eipä taida olla. Muista myös laittaa se oikealle alueella. Odotan innolla.
Onko otteluennakolla mitään aikarajaa koska sen voi julkaista? Tässä olisi Jukuri pelin ennakko jo valmiina
Anna mennä vaan!
Olikos HIFK-matsiin haastettu joku? Jos ei, oliko se nyt @totaka86’n valinta sitten?
Jos kukaa ei oo vielä varannut Hifki matsia itselleen, niin voisin haasta @Nuti tähän. Olisi mielenkiintoinen nähdä ennakko sinisten ja punasten ottelusta Pohjoisen puhurin silmin.
En halua, kun tein jo hiljattain yhden Kärpät-Tappara ennakon. Miten olisi @DelJampe , @terppp @Jiipee84 ?
Voisin kyllä joskus Tapparan ennakon kirjoittaa, mutten huomista ehdi ainakaan.
Mä hoidan sen Tappara vs HIFK otteluketjun teon huomenna iltapäivällä.
Kellon aikaa en osaa sanoa mutta tulee varmasti ajoissa kun pelikin alkaa vasta 18:30.
No nyt oli nihilistinen, jopa taiteellinen avaus.
Siistin sitä kuitenkin hieman.
Siitä vaan
@Jiipee84, kenet haastat tekemään huomisen Tappara–Pelicans-avauksen?
Mitä vaihtoehtoja on tarjolla ?
Riippuu pitkälti siitä.
Kaikki käyttäjät teoriassa.
Haastetaan Nuti.
Ja jos ei pysty niin varalle Tomi.