@Nuti ja @Tomi siis. Molemmat ovat olleet tapetilla vain joitain viestejä ylempänä. @Nuti kieltäytyi viimeksi ja @Tomi ei ehtinyt tehdä.
Selvä.
Vaikea itsekään keksiä ketään just nyt tähän hätään joten mode tiimi päättäköön kuka sen ketjun tekee huomiseen peliin. Eli kartoittakaa nyt oma leirinne vielä jos ei lyödy ketään niin minä hoidan sen homman huomiseen klo 18 mennessä.
En jaksanut enää odottaa ennakkoa, joten väsäsin sen tässä ennen lyhtyjen sammuttamista. Haluan aamupalalla lukea jutustelua illan pelistä!
Laitahan haaste jo Sporttiin niin saadaan ketjua ajoissa käyntiin siihenkin.
Aivan, meinas unohtua.
Haluisko @Varilasit ennakoida torstain pelin?
Kiitän haasteesta ja otan sen vastaan.
Jaahas. Kiitos haasteesta, yritetäänpä jotakin raapia kasaan. HPK pelin jälkeen seuraava peli on KooKoo 11.12. Mää haastan siihen jonkun vasta vähä lähempänä, jotta asia ei haastetulta unohdu.
11.12. tulee KooKoo Tampereelle. Onko joku innokas ennakon kirjottaja, joka ei oo päässy aikoihin tai koskaan kirjottaan? Mää odotan pari päivää vapaaehtoisia ja jos ei ilmaannu, sunnuntaina “määrään” jonkun.
Haluaisko @Dominik49 tehdä ennakon keskiviikon KooKoo pelistä?
Jos suinkin minun kykyihini luotetaan, voin tehdä ennakon jossain vaiheessa, kunhan saan hetken aikaa. Eli olen käytettävissä.
Näinkö nopeasti heitettiin pallo takaisin meikäläiselle? Tepsi-matsiin tuli jo raotettua sanaista arkkua, mutta enpä mä nyt vastaankaan laita.
No tekisikös @Abra sitten ennakon tuohon paikallispeliin?
Onnistuu, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan. Torstaina tullee ulos.
Sori, mää en kattellu yhtään edellisten ennakoiden tekijöitä. Jääny vaan mieleen, että sulta niitä nohevasti syntyy.
Peli tosin on jo keskiviikkona, että jos mitenkään mahdollista ennen sitä.
Paikallispeli on perjantaina. @Dominik49 tekee keskiviikon peliin.
Tuossa kun kalenteria katselin, niin mua voi huoletta haastaa 27.12-7.1 välillä. Mulla on loma siinä, niin ehdin perehtymään aiheeseen.
Nyt on ulkona. Haastan @Individual tekemään ennakon Pelicans-peliin niin saadaan vähän toista näkökulmaa.
Otatko haasteen vastaan? @Individual
Mikäli et, niin @Armas ?
Jos ei tekijää löydy, niin eiköhän tuo onnistu.
Kaipa tuon voisi ottaa vastaan. Olen vain ollut vähän varovainen näiden asioiden suhteen, kun tämä on Tapparan palsta eikä mikään Jatkoaika.