Otteluketjut ja -ennakot kaudella 2023-24

Onko @Virvelia_kainaloon kiinnostusta avaaman huomisen pelin otteluketju?

Ei onnistu harmi kyllä.

@DelJampe tai joku onko aikaa avata tämän päivän otteluketju…
Itselläni ei valitettavasti ole aikaa.

Saanko minä luvan pitkästä aikaa hoitaa Tappara - Kärpät ketjun avaamisen? Tiistaina aamulla tulisi ulos.

11 tykkäystä

Tämä ideasi oli yhteisöllisyydessään vallan mainio. Tuostahan voi jatkokehittää vaikka “battleja”, joista toiset keksii miksi tulee voitto ja toiset opponoi miksi ei.

Nykyäänhän kirjoitetaan paljon juttuja eri verkkomedioihin tällaisella haastattelukonseptilla, joten se on muodikastakin.

1 tykkäys

Kyllähän pieni erinlaisuus aina piristää mieltä joksikin aikaa. Itse asiassa tuo on pitempää asti itsellä ollut mielessä, mutta sattui nyt oikea hetki ja aika sitten toteuttaa se.

Muutenki useamman ihmisen näkemys lisää varmasti mielenkiintoa noihin otteluketjuihin.

Minä voisin huomiseen paikallispeliin väsätä ensimmäisen otteluennakkoni. Jos suinkin käy.

5 tykkäystä

Playoffs 2024, 1. kierros: KalPa - Sport Kilo
Playoffs 2024, 1. kierros: Lukko - TPS Kilo

Playoffs 2024, puolivälierät: Pelicans - HIFK Kilo
Playoffs 2024, puolivälierät: Kärpät - Jukurit Kilo
Playoffs 2024, puolivälierät: Ilves - Kalpa ??

Käsittääkseni menee näin. Tästä voi varailla sarjojen avauksia. Nimi perään. Tuon rimpsun voi laittaa ketjun otsikoksi. Avaukseen jotain hyvää sisältöä / anekdoottia ja ainakin peliohjelman.

5 tykkäystä

Tekeekö @000 @Ilves1931 tms ennakon Ilves puolivälierä sarjaan?

Voisin vaikka huomenna illalla raapustella jotakin kasaan. Toki saa @000 , @Anapoli tai joku muu palstan ilveksistä avata myös jos aiemmin ehtivät.

3 tykkäystä

Tässä saattaa käydä niin, että avaus jää viestisiirron alle, kun läjä viestejä siirretään ottelusarjan ketjuun voimasuhdeketjusta.

Nämä on niitä tilanteita, kun internet ei odota. Avaukseen ei kannata liikaa panostaa epäreilun asetelman vuoksi. Oleellinen eli otteluohjelma ja napakka anekdootti. Kylkeen matalan kynnyksen engagement eli äänestys. Aloituksen voi vaikka wikittää.

1 tykkäys

Noniin, kerkesit laittamaan. Eikä haittaa siis yhtään.

Avausviesti on wiki, eli voit edelleen muokata sinne Ilves-näkemystä.

@Kilo on urakoinut aika hurjasti sääliplayoffien ajan. Nyt olisi hyvä hetki jo sopia välierien avaajat, niin ei jää aikanaan laukaus piippuun.

2 tykkäystä