Otteluseuranta: 1. välierä Tappara - HIFK 04.04.2017

Onko mitään hyviä ennusteita siitä, kuinka tänään käy? Oraakkeli ainakin tuntui olevan täysin ymmällään. Kierteli ja kaarteli.

Minä menen halliin. Kun olen ollut paikan päällä katsomassa pudotuspelejä viimeisen neljän vuoden aikana, niin kertaakaan ei ole hävitty.
Toivotaan, että sama tahti jatkuu tänään.

16 tykkäystä

Tänään avausmaalin tehnyt joukkue voittaa. Tämä kuultuna erittäin luotettavasta lähteestä.

Tappara voittaa varsinaisella peliajalla, jos Micke-Max Åsten ei tee hattutemppua.

1 tykkäys

Ilves sarjassa ensimmäisen aloituksen voittaja vei aina ottelun. Alusta saakka siis kovat panokset !!!

Todellakin.

Niinhän tuo teki, mutta lopulta antoi vastauksen:

Sinä kysyit:

Voittaako Tappara tänään ilman jatkoaikaa?
Oraakkeli vastasi:

Juu.

1 tykkäys

IFK vie tänään 1-3. Tappara on pulassa kahdessa ensimmäisessä erässä, kolmannessa painaa päälle mutta Lankinen hoitaa. Saa ottaa talteen :smile:

Mä:
Tekeekö Micke-Max Åsten tänään hattutempun?

Oraakkeli:
Tietenkin. Pakkohan se on?

1 tykkäys

Minä :
Tekeekö Tappara avausmaain?
Oraakkeli:
“Oi kyllä!”

Unohdin mainita että Joe tekee voitto maalin.

Ensimmäinen viesti olisi vielä mennyt läpi, mutta sit murjasit sellasen vitsin, et eihän tota kukaan usko :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 tykkäys

Älä viitti, Joe syötti voittomaalin TPS:ää vastaan vikas pelis!! :wink:

Sillain kova, että Finley on tehnyt kolme maalia Liigassa ja yksi niistä on voittomaali. Jos hän tekee maalin, se on jonkinmoisella todennäköisyydellä myös voittomaali. Toisaalta 66,7% Finleyn maaleista on tullut SaiPaa vastaan.

Oliko näin,muistaakseni g5 aloituksen voitti Tappara :slight_smile: tarkistettu Tappara voitti aloituksen ja ilves pelin eli myytti kumottu.

5 tykkäystä

Viime vuonna finaaleissahan tää oli päinvastainen, et ensimmäisen aloituksen häviäjä voitti aina ottelun. Jokuhan ehdotti (G5 tai G6) että Lajunen pitäs laittaa ilman mailaa siihen ekaan aloitukseen. :grin:

2 tykkäystä

Tule useammin hallille! Taidan luovuttaa kausikorttini sinulle.

3 tykkäystä

Nyt sitten koputtelet puuta huolella!

1 tykkäys

Käskystä koputan puuta toimiston pöytää vasten. Eli kaksi puuta kohtaa toisensa.

Kuten tuonne jo kirjoitin, niin toivotaan, että tämä “perinne” jatkuu. Tähän mennessä ehkä paras hetki oli Jasun tekemä voittomaali Hakametsässä viime kauden finaaleissa. Oli hienoa nähdä maaliviivan tasalta kuinka kiekko vain lipui ja lipui maaliin.

4 tykkäystä

Maalia kohti eikä Lankista logoon niin 3-1 meille

1 tykkäys