Otteluseuranta: 1. välierä, TPS - Tappara 04.04.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

3 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 105 minuutin kuluttua.

Aukeaakohan ottelusarjaketju uudestaan vielä tässä pelin aikaan tai milloin? Kirjoittelin hiukan laajempaa tilannevuodatusta, voisi mennä sinne…

2 tykkäystä

Sama tilanne täällä. Pitäs puskea sinne alustus sarjasta. :sweat_smile:

1 tykkäys

Waheeb selostaa ja Kölli kommentoi illan peliä.

Jännittää aivan perkeleesti.

4 tykkäystä

Heti vaan kunnolla peliin kiinni eikä jäädä kattelemaan minkä värisiä sukkia näkyy katsomossa, RYÖSTÖ ***kele! Me halutaan niitä sankaritekoja eikä mitää piip tossulätkää. :ice_hockey:

Ei oikeastaan yhtään. Kuudes kerta putkeen mitalipeleissä on äärimmäisen upea suoritus ja itse otan tästä eteenpäin kaiken tulevan vastaan pelkällä tyytyväisyydellä.
Toki tripla laittaisi minut euforiaan ja luultavasti kodittomaksi.

19 tykkäystä

Itseä jännitti jo KalPa -sarjassa monessa kohtaa.

On nytkin pientä. Lähinnä odottava fiilis. Ei oikein tiedä mitä on tulossa. Eiköhän tässäkin sarjassa taas jännitys iske monessa kohtaa kunnolla.

3 tykkäystä

Meinaat, että hallitus kiristäisi turvapaikkakäytäntöjä ylettömän hulinoinnin seurauksena?

7 tykkäystä

Ajatelma: Jos TPS ja Tappara pelaisivat kuten runkosarjassa eli Tepsi meidän peliä ja Tappara pystysuunnan kiekkoa päättyisi sarja turkulaisille 4-0. Kumpikaan joukkue ei kuitenkaan ole pelannut kuten runkosarjassa ja sehän tästä jännittävää tekeekin.

1 tykkäys

Ei jännitä, mutta kovin odottava fiilis. Sarjojen ensimmäiset kotipelit voivat aina olla vähän mitä vaan. Kolmannessa kohtaamisessa on sitten jo kaverista otettu oppia ja yllätykset putoavat minimiin.

Mielenkiintoista nähdä Tapparan pelivalmius ja Tepsin asenne, koska veivät runkosarjan meitä vastaan niin selvästi.

Innostaa, mutta ei jännitä.

Intuitio sanoo, että tänään olisi iskun paikka. Mutta Turussa tarvitsee voittaa vain kerran ja jos ei tänään natsaa, niin otetaan se sitten väsyttämällä.

5 tykkäystä

Kas perkele, taas me ajatellaan samallalailla. Ei siis jännitystä täälläkään, se otetaan vastaan mitä annetaan :).

1 tykkäys

Onk mulkukka soittanu?

Enemmän olen huolissani kotona voittamisesta.

3 tykkäystä

Aloitin otteluraivon kehittämisen katsomalla 1-0-maaliin asti tätä:

1 tykkäys

Tuo Köllin epäuskoinen ”Ei voi olla totta!”-huudahdus saa kyllä aina hyvälle mielelle :slight_smile:

7 tykkäystä

Meni hetki, kun tajusin kuka kirjoittaa. Ei vaihdella noita avatareja saatana.

Minä olen seurannut osittain juttuja taustalla johtuen siitä, minkä taisin jo jossain vaiheessa kirjoittaa. On pakko ruveta laittamaan itseäni juoksukuntoon taas. Silloin minun on otettava aika jostain ja helpoin se on ottaa täältä. Tänään taas takana 6km ns. alkulämpöä.
Ja sitten myös muita juttuja, jotka vie aikaa…

Em. syistä johtuen en ole ainakaan itselleni saanut kasattua mitään suurta innostusta vielä. Saattaa olla, että tämä ilta muuttaa innostustani, mutta ei välttämättä aktiivisuuttani täällä.

1 tykkäys