Otteluseuranta ketju aukes nyten. Tänne fiilistelyt ja säätilat, sekä kaikki muu hömppä!
Jostain syystä aina kun mulle osuu töitä päällekäin Tapparan pelin kanssa, vastassa on lähes poikkeuksetta IFK ja useimmiten vielä peli Helsingissä. Useampi vuosi jo mennyt näin ja keskiarvo-otos on sellainen, että kun saavun kotiin kahdeksan aikaan television ääreen, Tappara johtanut lähes aina yhdellä maalilla. Katsotaan miten tänään.
On tämä hienoa aikaa kun Tappara kuulemma tappaa suomikiekon kehityksen omalla pelisysteemillään.
Odotan timanttista 0-1 voittoa rautaisen viisikkopuolustuksen ansiosta. Domi sit hoitelee loput.
Nöyrästi eka kymppi ja sen jälkeen vastaiskuista maalit! Selkee kaava millä mennään tänään. Tiivis paketti millä saa hesalaiset JMA edellä turhautumaan.
Tänään on torstai.
Aurinko paistaa.
IFK tullee peliin kovaa ensimmäisen kympin. Siitä pitäisi jotenkin selvitä. Toivottavasti pelin viihdearvo lähenee jo välierä-tasoa.
Paras veikkaukseni on, että tänäänkin enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa. Tämä veikkaus on ainakin melkein aina tällä kaudella pätenyt…
Asetan myös luottoni palstaan, kun peliä en alusta asti ehtine seuraamaan. Toivottavasti täältä saa hieman tukea pahimpaan hätään edes asiantuntevan ja äärimmäisen objektiivisen otteluseurannan muodossa.
Minulla jää tänään peli näkemättä, kun pitää mennä rouvan kanssa johonkin konserttiin. Tästä saa toivottavasti ainakin pari pääsylippua poikien saunailtoihin, niin ison uhrauksen teen!
Ison uhrauksen teet!
Itse en ole antanut emännälle sananvaltaa mitä kevään peleihin on tullut.
Itse pelistä niin odotan IFK:n tulevan alussa kovaa mutta kyllä me ne maalit päästään jostain tekemään. Levollinen fiilis lupaa hyvää mutta kentällä ei saa olla takki auki.
Hän ei saanut ketään kaveria mukaan, niin lupasin mennä, kun maksoi lipunkin. Tosin, häntä harmitti, kun en nää sen takia peliä. Eli monen vuoden koulutus, mitä tamperelaiselle merkkaa Tappara, on mennyt perille espoolaiselle.
Peliä odotan kyllä innolla, vaikka se jää suorana näkemättä. Samaa mieltä monien kanssa, että varmasti alkuun tulee kova IFK, se vaan pitää puolustaa nurin. Ekan erän loppuun maali, niin siitä olisi hyvä jatkaa eteenpäin.
Veikkaus on sitä mieltä, että Tappara voittaa jatkoerien kautta. Noh, katsotaan. Yleensä se voittaa sarjan, joka parantaa enemmän (vrt Tappara - Ilves)
Kaikille muistutukseksi, että nelonen näyttää pelin klo. 18:00 alkaen.
“party time excellent” tänään pistetään tuuleen ja verkot heiluun… mammanpojat kyykkyyn.
Saas nährä kuinka käy. Peli on varmasti erilaista Nordiksella ku Hakamettässä. Jätkiin kova luotto. Ilves sarja näytti, että vaikeuksien kautta voidaan tarvittaessa voittaa. On se vaan komiaa, kun on kevät, Tappara ja playoffit käynnissä!
Hyvin ehti näyttävästi kämpille ja vielä kaupan kautta herkut mukaan! Puol tuntii nii mennää!
Onhan kaveri vielä patterissa kiinni?
Kyllä jännittää… paikanpäällä todistamassa voittoa
Ei ole ja ei ollu viime pelissäkään läsnä ja kuin kävi? Ehkäpä se koski tuota Ilves sarjaa sitte.
Nii Tapparan voittoa?
Jompi kumpi melko varmasti voittaa, juu.
Tämä on kyllä melko varma juttu.
Grande katastroof mainittu.