Otteluseuranta: 2. välierä HIFK - Tappara 06.04.2017

No niin, eli intät minulle, mutta et ole viitsinyt lukea minun viestejäni.

Illan jatkoa.

Finley sikaili pelin loputtua ja Luttinen pelin aikana.

Ok. Hyvinkin mahdollista, mutta kuten sanoin, niin olin saunassa viimeisen erän.

Juu, nyt asia onkin so selkeytynyt

Olen ihmetellyt jo jonkun vuoden minkä ihmeen takia HIFK jolla on varaa hankkia ihan oikeita pelimiehiä ja tarkoitan oikeasti kovan luokan pelaajia kärrää kaukaloon Åstenin ja Finleyn kaltaisia äijiä jotka ei ole oikein minkäänlaisia tuloksen tekijöitä.

1 tykkäys

Halpoja, ainoa tehtävä on ottaa vastustajan pelaajia pois pelistä.

Jatkoaika.comista poimittua:

Ottelun avauserässä Åsten ajautui mielenkiintoisen näköiseen nokkapokkaan Tappara-puolustaja Otso Rantakarin kanssa. Rantakari oli alla, Åsten päällä ja HIFK-hyökkäjä pyrki räpiköimään irti. Åsten kuvaili tapahtumaa jälkikäteen seuraavasti:

− Siinä se yritti taklata ja laitoin vähän takaisin. Mikki Hiiri otti pari sivuaskelta ja otin kiekon pois.

− Sen jälkeen jotenkin selätin sen vahingossa ja eihän se kirppu päässyt sieltä alta pois, Åsten kertasi.

6 tykkäystä

Tuntuu että hifkillä pitää aina olla muutama rotta tai omien sanojensa mukaan varmaan “rymistelijä” joukossa. Sitä brändikiekkoa, saadaan kaverilta vastustajia telakalle

1 tykkäys

Haluan välittömästi samoja lääkkeitä! Eiku enhän mää haluakkaan. Mikkemakke go home.

Kun kirjoitit:
1. Selkään
2. Kiekoton
3. Tahallaan

Niin siihen sinun viestiisi vastattiin:

Mayer: Lisäksi vielä peli oli jo loppunut…

Siksi vertasin Bonsaksenin pelin jälkeiseen huitomiseen ja vaikka en käyttänyt vastaa toimintoa, niin jatkoin jo usean puheenvuoron mittaista keskustelua Luttisen tekemisestä.

Voi mikä ressukka. Onneks ei meillä pelaa yhtään ton tasoista, eikä ajatusmaailmaltaan yhtä yksinkertaista pelaajaa.

1 tykkäys

Et voi ymmärtää, mitä siellä tänään kävi, jos vikan erän missasit. Ei siinä mitään, jos olisi ollut yksi yksittäisen jätkän aivopieru (kuten ilmeisesti Bonsalla jutustasi päätellen) vaan kyllä siellä oli turhautuneiden jätkien vahingoittamisyrityksiä lähes koko jengin leveydeltä.

Tää Laama on hauska otus

OK. Se toisaalta ei HIFK:n kohdalla yllätä

1 tykkäys

Toisaalta ei Rantakarinkaan temppua voi oikein muuksi kuin vahingoittamisyritykseksi sanoa.

Tämän päiväistä? Vauhtihan siinä oli lähes nolla. No sinänsä oli aivan turha tuuppaisu.

1 tykkäys

Vauhtia ei tosiaankaan, mutta poikkarilla niskaan kun kaveri on naama laitaa kohti

Kyllä. Ja siitä penaltia annettiin. Hifkiltä meni paljon, liian paljon, hommia läpi. Kyllä tänään taisi vain yksi jengi olla aloitteellinen rottailussa ja vahingoittamisyrityksissä, joilla ei pelin kanssa ollut mitään tekemistä. Rantakari yritti taklata, eikä mitenkään törkeästi.

Ei se vahingoittamisyritys ollut ( = tahallinen, vakavahko syyte), mutta erittäin varomatonta tai huolimatonta pelaamista se oli.

1 tykkäys

Niin ja minä vastasi tuohon @Mayer :n viestiin näin.

Ja tämän jälkeen sinä vastasit jotain Bonsakseenin pelin jälkeisistä huitomisista…