Otteluseuranta: 3. puolivälierä Tappara-KalPa 24.03.2018

Voimia!
Pidähän ääntä meidän kaikkien puolesta!
Olemme kyllä hengessä mukana.

3 tykkäystä

Lukka kokenut ihmeparantumisen eilisestä.

4 tykkäystä

Ai onkos siellä sellainen huutokauppa? En ollut tietoinen. Yritän laittaa merkille

2 tykkäystä

Töissä täällä Kuopiossa saa peliä seurata sen minkä työkiireiltä kerkiää. Yksin täälläkin saa Tapparaa kannustaa kalakukkojen keskellä.

Menikö Haapalan ulosajo jatkokäsittelyyn?

ei mennyt.

6 tykkäystä

Näköjään Lukkakin kokoonpanossa. Saa nähdä kuinka pystyy pelaamaan vatsa turvoksissa ja polvi paskana. No urheilullisesti ja jännitteen kannalta parasta näin.

8 tykkäystä

Kahden aikaisemman pelin perusteella Tapparalla ei ole tässä sarjassa muuta vastusta kuin Tappara itse. Toivottavasti tänään pysyy nauha kasetissa koko pelin ajan.

8 tykkäystä

Jaas kohta lähtö hallille ja melkein julkkis (palstalainen) kyytiin, eikä paina eilinen enää kuka niitä muistaa.
Nyt vaan sarja haltuun tiukalla asenteella ja nöyrin mielin eikä pompan napit levällään.

Jos kalpa ei tuon parempaan pysty ainoa joka voi heille kääntää tämän sarjan on Tappara itse. Eilinenkin olisi klaarattu ilman niintä lopun hölmöilyjä

3 tykkäystä

Katotaan ratkaseeko tänään taas tuomarit vai Sini oranssit

2 tykkäystä

Yes,kohta hallille. Mietityttää ainoastaan pitäisikö kurvata hamekaupan kautta?

4 tykkäystä

Toivotaan että Lukka pysyy tänään pystyssä. Kuopion Työväen teatterilla on enemmän käyttöä tuollaisella kukkakepillä kun kalpalle.

4 tykkäystä

Anteeksi kalpalla

2 tykkäystä

Itse en kerkeä tänään halliin, mutta ajattelin kiirehtiä maitojunalla kotiin ruudun ääreen heti kun työt hellittävät.

2 tykkäystä

Tänään muistakaa sitten kunnon huudot Lukalle joka kerta kun koskee kiekkoon!

4 tykkäystä

Santeri Luca

1 tykkäys

Hienoa, että Lentävä KalaLukka pelaa, savolaiset on niin kivan lupsakoita.

2 tykkäystä

Loistokkuus on vielä puuttunut, mutta onhan tässä pelattu pari ihan hyvää peliä. Tilanne on kuitenkin 1-1, mikä sinänsä ihan ok tilanne, mutta eilinen maistuu vieläkin katkeralta. Eilisen lopun perseily saattaa antaa tietyllä tapaa ratkaisun avaimet Kalpalle. Ehkä en ole vielä tappiosta päässyt yli ja toivon olevani väärässä, mutta sellanen fiilis, että tänään on Kalpan päivä. Se veis meidät kyllä tosi pahaan rakoon. Kalpa on kuitenkin kevätkaudella ollut sarjan kovimpia joukkueita ja ei tarvitse ilmaista apua vastustajalta.

No, ei mennä asoiden edelle ja toivotaan että joukkue on päässyt mua paremmin yli eilisestä ja vetää tänään kauden parhaimman pelinsä. “Pelkkä” voitto ja Kalpan flown tappaminenkin riittäisi tekemään mukavamman lauantai-illan.

On noi savolaiset kyllä niin umpikieroja että huhu! Viime vuonna oli toimitsija joka melkein tais kuolla ku Savinainen vähä mailaa heilautti ja eilinen Lukan näytelmä saa nähdä mitä tänään tulee mutta onneks sentään pelataan meidän kotona.