Otteluseuranta: 3. puolivälierä Tappara-KalPa 24.03.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Halusin avata otteluseurantaketjun, koska en kykene analyytiseen ja asialliseen syväanalyysiin vaan olemassaoloni tällä palstalla perustuu linjattomiin onelinereihin jotka ovat pääosin luokattomia.

Koen myös olevani oikeutettu tämän ketjun avaamiseen, koska kyseessä on kolmas ottelu tässä sarjassa, ja olen itsekin aikanaan ollut kolmevuotias.

Itse pelistä toivon meiltä kauden parasta peliä. Paljoa en pyydä. Ainoastaan voittoa ja että KalPan maalimäärä ei nouse heidän Liigan mestaruusviirien määrää suuremmaksi.

13 tykkäystä

Hallille tänään kaikki, jotka kynnelle kykenevät(mitähän tuokin tarkoittaa?). Itse istun C2:ssa 8 rivillä, musta Tapparan takki päällä ja huudan räävittömyyksiä. :smiley:

Kokoopanot tulevat pian ja mielenkiinnolla…

E. Nyt näyttää siltä,että paikalla on lähes 7 000 muutakin, jotka ottavat Santeri Lukan kannustuhuudoin vastaan :smiley:

14 tykkäystä

Joka vuosi on tavattu antaa vastustajalle yksi voitto puolivälierissä, jotta saadaan kolmas kotipeli. (Viime vuonna oli varaa antaa peräti kolme, kun vastassa oli Ilves.) Nyt kun pakkotappio on hoidettu pois alta, täysillä päälle.

7 tykkäystä

Lukalle tosiaan yleisöltä “pientä” erityishuomiota heti alusta asti.

4 tykkäystä

Siä rupee oleen puoli joukkuetta jo niin meikäläisen ihon alla, ettei pelin aikana taida ehtiä kuin vihellellä heille :grinning:

2 tykkäystä

Aah, otteluseuranta. Todellisten spekulaatioiden tyyssija. Seuraavat 5 tuntia tulee oleen niin piinaavia, että ajattelin hypätä aikakoneeseen, eli mennä takaisin nukkumaan.

1 tykkäys

Nenonen neloskentässä.Rotaatio on olemassa!

15 tykkäystä

Ai että se hetki kun Repo jysäyttää Lukan tuhannen rekka-auton voimalla C-päädyn plekseihin. Iltaa odotellessa…

8 tykkäystä

Hyvä että seuraava peli on jo heti tänään. Ei jaksais kyllä odottaa esim. Ens tiistaihin millään!

Tappara voittaa 2-0

1 tykkäys

Lähden tästä kauppareissulle ja ajattelin laittaa KalPalle ison nollan tulosvetoon ja Tapparalle muutaman luvun. Eilisestä sisuuntunut kotijoukkue ei jäähyile tänään ja KalPa jää aseettomaksi, luultavasti loppupuolella pieni pohjoisamerikkalaisten provoyritys.

1 tykkäys

Mun aikakone on rikki. Varasuunnitelma siis käyttöön ja pitkälle lenkille ja päälle päiväsauna. Voipi olla, että haen samalla pari kaljaa pelin varalle.

2 tykkäystä

Mä lähen Forssaan ja seuraan pelin liigan sivuilta. Hyvä niin!

Tuomarit
#21 Stefan Fonselius
#29 Lassi Heikkinen

Katson televisiosta. Vilkuttakaa minulle.:raising_hand_man:

1 tykkäys

Lukalle ja Kantolalle kuittia jos meette hallille!!!

4 tykkäystä

Tänään on Kirvesklubi-päivä itsellä ja illalla päälle Poets of the fall Pakkahuoneella, aa että :sunglasses::sunglasses:
Nyt vaan kerätään samanlaiset voimat kun case Juntusesta niin tää sarja on meidän!

5 tykkäystä

Tarkotitko Vorssaa?:joy:

Sori mutta mä yritän katsella jonnekin ihan muualle jos kamera kääntyy kohti.
Valitettavan usein käy noin, johtuen mun kausaripaikan sijainnista.

Voisitko ystävällisesti infota mihin hintaan Henkan paita nousee Kirvesklubin huutokaupassa?
Olisin kovin kiitollinen tästä tiedosta.

3 tykkäystä

Joutuu kattoon KUOPION Amarillon katsomosta, luultavasti lähes ainoa paikalla joka parempaa joukkuetta kannustaa, parempi puoliskokin sitä toista…

10 tykkäystä

Mikkolan tai Haapalan paita päälle niin tunnelma on katossa.:tappara::muscle:

6 tykkäystä