Eikös niistä jotain jo näytetty aikasemmin.
Okei, mä laitoin sitten liian myöhään lähetyksen päälle.
Suikkasen TPS ja Rautakorven HPK. Erikoiset finaalit vuonna 2010.
Janttakin sen totesi että Turku-halli on tänään tupaten täynnä. Se on hieno homma se.
Iso halli on aina hienoa hiljentää.
Hieman vaikuttavamman näköiset nuo kännyköiden taskulamput yleisöllä pimeässä Turku-hallissa, kuin Ilveksen peleissä viime vuonna silloin pari hassua lamppua oli seisomakatsomossa ja siinä se
Mahtava huomio!
Ilmankos onkin kommentaattori.
TPS:n alkushow on ihan kelpo.
Pakko myöntää että tää matsi jännittää ja paljon.
Täällä tulee kyllä Perrinin haastattelua.
Itse olen nakkikattilassa.
Alkushow.t olisi ihan kiva nähdä kyllä näissä peleissä. Paljon mielummin tuota fiilistelisi kuin kuuntelisi rallienglanti kysymyksiä Perrinille joka vastailee hokijargonilla. Hyvä ruutu
En muista niistä muuta kuin Filppulan soolomaalin jatkoerässä. On se Ilarinkin jalka hidastunut niistä ajoista. Kädet vielä kuitenkin tallella.
Hyvä että turkulaiset on löytänyt halliin. Saattaa olla Tepsin vika kotimatsi tänä keväänä…
Kaskista ja Perriiniä haastateltu. Eikö Tapparasta suostunut kukaan haastateltavaksi?
Hmm Sarja on 2-0 → Ei ole mitään, silti viimeinen mahdollisuus Tepsille. Mitä?
Jantta olisi voinut olla jo 5min äänessä, alkushow.t pyöriä jne. Köllin ja Korkan jutuissa mitään asiasisältöä ja lisää lähetykseen.
Nyt olen itseasiassa tyytyväinen, että tuomari on Japa. Tyyli on omintakeinen, mutta harvoin aiheuttaa yllätyksiä tai muutu paineen alla.
Kutri Hölinä? No nyt on kovat piipussa. Hyvin veti