Otteluseuranta: 5. puolivälierä Tappara-KalPa 28.03.2018

Normaalisti en kommentoi mutta miksi taas tämä Ritari selostamassa, alkaa ottaa jo hermoon.

2 tykkäystä

Varautukaa jo etukäteen siihen, että tänään kehutaan Kalpaa ruudussa. Ei johdu pelkästään Ritarista, vaan myös siitä että niillä on ollu hyvä kausi ja paljo hyvää ja se lento ehkä loppuu tänään. Tappara kehutaan sitte ku viimisen kerran vihelletään pilliin.

2 tykkäystä

Jos mulla olis tv kanava ja siinä jääkiekkoa, ottaisin Ritarin töihin ekaks. Hän on ammattimainen mutta myös aina positiivinen, sellainen ruutukasvo, että pitää kanavalla myös liikkuvia katsojia hyväntuulisuudellaan.

2 tykkäystä

_ruutu pätkii heti…

Törmäsinkö just Jarkko Ruutuun hallilla.

Mä näin lauantaina aivan Ruudun näkösen miehen hallilla

Columbuksen pelaajatarkkailija, joten on töissä.

6 tykkäystä

Olisi muuten todella kova otteluseuranta, jos puhuttaisiin täällä enemmän jääkiekosta kuin selostajasta.

12 tykkäystä

Siihen on tänään hyvät mahdollisuudet. Olen hallissa enkä nillittämässä selostajista kotona kuten yleensä

Japa kehissä. Uhka vai uhka?

1 tykkäys

Parempi laulaja ku viime kotipelissä. Mutta parhaat vielä käyttämättä.

Kestäisin ottelun aloittamisen myös ilman Maamme -laulua.
Kärpät ovat pilanneet senkin.

En minäkään ole vielä halliin lähtenyt.

Saatana, piti lainata tämä.

2 tykkäystä

Meillä ei ainakaan ole vielä peli alkanut mistä keskustella.

Mikä Henkalla?

Joutuu kärsiin Ritarista kotipelin, no jotain hyötyä työreissusta kun näkee huomenna Barlettia pelaamas. Kalpan pelaaja sanoi haastattelus ettei mitään oo muutettu omalla pelillä. Vähän eroo viime vuoden ipa sarjaan jossa myönnettiin suoraan että muutoksia tehdään vastustajan muutoksien mukaan.

Koht mennään kamut! :muscle:

1 tykkäys

Kai se joutuu sitten mutella katsoa tämän.

Zaborsky ollu poffeissa meidän parhaita. Ihan vaan Köllille tiedoksi.

Huh huh, kyllä hiukan jännittää…

2 tykkäystä