Veikkaan, että oon jännittänyt viimeset 20h itse enemmän kuin Tappara pelaajat. Alkais nyt jo!
Pomo lähetti mut puol tuntia etuajassa kotiin kun ei jaksanut kuunnella sitä huokailua ja manaamista.
Hain kaupasta kaljaa ja avasin heti ekan.
Aion olla pelin aikana tapani mukaan pienissä.
####Jaahas, ylläpito ja suurin osa valvojista lähtee kohta Hakametsän suuntaan – voitto tai tappio, ollaanhan ihmisiksi!
(piip) Mä haluan sankaritekoja eikä mitään (piiiiiip) tossulätkää! Näillä mennään tänäänki!
Eikös tuohon oikealle sopisi vielä yksi johon olisi kirjailtu
SUOMEN MESTARI
2016
Nyt on jännitys tapissaan, mutta toisaalta levollisen luottavainen mieli! Tänään saa huutaa, nauttia ja huokaista tyytyväisenä, että se on siinä!
Kertokaas onko tällaisen 171 senttisen mitään toivoa nähdä peliä SiniOranssien joukosta vai pitäiskö suosiolla yrittää löytää paikka ylhäältä kaiteen vierestä jos haluaa seurata peliä?
Ja jos #29 lähtee muille maille vierahille, nii seki kattoon mestaruusviirin kanssa
Varmasti näet. Siinä on varmaan 40 senttiä korkeuseroa alempaan tasoon, joten jos löydät jostain kohdan missä ei ole yli kaksimetristä kaveria edessä niin ei ongelmaa.
Nyt ei liity kyllä illan peliin mitenkään, mutta mikä hässäkkä siellä viime perjantain pelissä oli ku joku 7-8 järkkäriä tuli siihen seisomakatsomon yhteyteen?
N. vartin päästä kohti hallia. Ei enää kovin kauaa…
C-päädyn seisomakatsomoss ainakin joku neropatti ryysti olutta tuopista ja järkkärit poistivat kaverin.
Hyvä opiskella kansantaloustiedettä klo 17-19…
kädet tärisee jo nyt…
Nyt Tappara tehkää se!
Koitin kuluttaa aikaa nukkumalla päiväunet, mutteihän siitä mitään tullut. Noin puoli minuuttia pystyy kerrallaan miettimään normaaleita asioita ja sitten alkaa mielessä pyöriä miten kovaa HIFK tulee ekaan erään ja onko Tapparasta tällä kertaa kestämään se pyöritys. Ei nyt saatana voi joka kutospeliä pelata paskasti, joten tänään on pakko tulla voitto!
C-päädyn Seisomakatsomot alkaa jo hyvää tahtia täyttyä joten kannattaa tulla ajoissa mikäli omistaa seisomapaikan!
Kohta TAYSilla, onko vielä toivoa
Tarvis sitä vielä janojuomakin ottaa. Vähän yli tunti enää!!
Koskinen rokkaa lavalla
Kuka laulaa Maamme? Messi?
En minä. Veikkaan Costello Hautamäkeä