Otteluseuranta: Adler Mannheim - Tappara 21.08.2016 (CHL)

Tunti ja vartti pelin alkuun. Kuinka käy tänään?

• Mannheim voittaa varsinaisella peliajalla
  • Mannheim voittaa jatkoilla/rankuilla
  • Tappara voittaa jatkoilla/rankuilla
  • Tappara voittaa varsinaisella peliajalla

0 voters

Kansallisen vedonlyöntimonopolin arvio on, että ylin tapahtuu 29 prosentin todennäköisyydellä, jompi kumpi keskimmäisistä 21 prosentin todennäköisyydellä ja Tapparan suoran vierasvoiton todennäköisyys on 50 prosenttia.

14 tykkäystä

Täsmennetään, että en ole itse paikalla mutta erään suomalaisen paperiyhtiön myyntitiimi on.

1 tykkäys

8 tykkäystä

Ihana taas tuntee tää tunne kun kotona laittaa pelipaidan päälle ja istahtaa sohvalle kattomaa peliä!:muscle:t3:

2 tykkäystä

Jännä että Mannheimin kaukalo on täynnä mainoksia mutta Hakametsässä vedetään kaikki mainokset piiloon CHL-pelien ajaksi.

Sopii toi pystyraita peliasuun yllätävän hyvin. Pidin kotiasua hienona, mutta hyvin sopii tämä valkoinenkin versio.

Mistäs tän pelin näkis streamina? Linkkiä kellää heittää?

Mannheim ajanut pari kovaa taklausta, nyt Tappara ylivoimalle.

Itse siirryin Freedomella Saksaan ja katson tästä.

http://tv.sport1.de/player/player.php?id=s80596458

Edit. Laiton linkki pois.

Nurmi-Lajunen-Haapala-Karjalainen-Kemiläinen tuotti pari paitsiota, nyt järviset kokeilemassa

ei lähe oikee yv käyntii… tapola tyylikkäänä farkuissa x)

Peltola-Järvinen-Ilomäki-Savinainen-Rantakari on toisena ylivoimana, ei mainittavia suorituksia ja tasaviisikoin mennään

Saksassa peli näkyy laillisesti ilmaiseksi, ja yksi linkki on jaettu toiseen ketjuun:

Linja kuitenkin on, että laittomasti lähettyjä striimejä ei palstalla sallita.

Jos jollain on pelitili Unibetille niin myös sitä kautta on peli nähtävissä. Ilman selostusta tosin.

Korjataan sen verran että Peltola ampui tolppaan tuossa ylivoiman aikana, kun Rantakari vapautti hyvin siniviivasta

6min pelattu, Peltolan tolppaa lukuunottamatta ei kovin hyviä tilanteita kummallakaan. Tosin tätä kirjoitettaessa Mannheimilla hyvä tilanne, kun Lassila pudotti riparin takatolpalle mutta tilanne pysyy 0-0:ssa

MTV:n live-seuranta.

Järvinen hommaa Tapparalle jo toisen ylivoiman.

Ehämmää tunnista noita pelaajiakaan enää. Oon selkeesti kesäterässä. Tulee vielä tuskanen alkusyksy oppia uudet numerot.