Otteluseuranta: Ässät - Tappara 17.11.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Toivottavasti Tapparassa on katseltu videoita ja tehty kotiläksyt, että Kärjen akan poika nollataan tänään Tapparan toimesta.

3 tykkäystä

Illan matsi jääkin välistä, koska parisuhteessa on tehtävä uhrauksia. Baletti ja Pähkinänsärkijä kutsuu.

Pystyn kattoon matsin vasta huomenna, niin älkää kommentoiko tähän ketjuun mitään tai mä spoilaannun. :wink:

6 tykkäystä

Et oo tosissasi?:thinking:

5 tykkäystä

Mulla on edelleen pahat traumat ja kaunat Kaukorantaan johtuen 2013 mediapelistä. Vähintään tämän takia toivon, että Jukka joukkoineen näyttää Pasille, että Ässien on ihan olla siellä pahnan pohjimmaisena.

3 tykkäystä

Toivotaannko yhdessä että Ojis tekee vähintään hatullisen tänään Ässiä vastaan?

3 tykkäystä

Teet ihan oikein. :slight_smile:

3 tykkäystä

Ensin sanot, että matsi jää välistä, ja heti perään kuvailet illan koitoksen: baletti ja Pähkinänsärkijä.

@BlueOval kumpikaan eli Kärki tai Ojis ei ole tehnyt vanhaa seuraansa vastaan maalia sen jälkeen, kun liikennettä Tampereen ja Porin välillä oli. Tosin eipä niitä matsejakaan montaa ole.

1 tykkäys

Kyä mä nyt olen. Ei se helppo päätös ollut mutta täytyy huomioida myös toisen halut.

@cace6969 Kiitos :slight_smile:

4 tykkäystä

Toivon nihilismikiekon rimuvoittoa, joka saa Kaukorannan näkemään pelkkiä liaaneja ja seisomakatsomon miettimään jo maanantain tulevaa hitsauspäivää.

Siihen johonkin väliin saa Ojiskin sen kypärällisen painaa.

Vaikka sanotaan, että mies voi rakastaa elämänsä aikana montaa naista, mutta vain yhtä jääkiekkoseuraa, niin tyttöystävä etusijalle. :slight_smile:

Ole hyvä.

3 tykkäystä

Jääkiekkoseura ei jätä yhden missatun pelin takia. :wink:

1 tykkäys

Hmm…Toimiiko homma molemminpäin?
Mulla olisi vieläkin se yksi käyttämätön lippu sulle.:smile:

1 tykkäys

Muistat vaan kirjottaa tänne joka väliin että muistakaa VIIVE.

1 tykkäys

Saankohan mää paljon pisteitä kommenteistani palstan naisilta. :slight_smile:

On se cace6969 vaan hieno mies! :slight_smile:

No tämä tästä ja katseet peliin.

3 tykkäystä

Mulla kun on kausari (kiitos @gatecrasher 'in), niin tyttöystävälleni halutessas voit hankkia lipun. :grin: Mä oon tulossa 99% varmuudella JYP peliin ens perjantaina, täytyy kattoo saisinko seuraa. :eyes:

Edit. Tykkäykset loppu jo nyt :joy:

2 tykkäystä

Tällä puheella mulla on sulle lippu jolla voit ottaa tyttöystäväsi peliin.
Jatketaan matkaviestimillä.

2 tykkäystä

Perskeles, ne olikin syöttöpisteitä mitä Kärki keräsi Tapparaa vastaan.
Kiitos tarkennuksesta!

Lauantai. Pori. Ässät-Tappara. Pasi vastaan Jukka.

Asetelma on herkullinen.

3 tykkäystä

Odotan tätä peliä innolla. Hienoa, että Bäckström on ainakin kunnossa maaliin, toivottavasti onnistuu. :slight_smile: Porissakin on mielestäni paljon yllätyspotentiaalia, koska ainakin IFK:ta vastaan vaihdos toi energiaa. Tänään minulle riittäisi nihilistisempikin vierasesitys, mutta 3 p on silti vaatimuslistalla.