Otteluseuranta: Florida Panthers - Winnipeg Jets 1.11.2018

NHL-kaukalo joo.

1 tykkäys

Änäri aski. Änäri halli.
Katossa ei ole edes mitään Jokeri-krääsää.

4 tykkäystä

Aika mielenkiintosta että nekin pitäny purkaa pois.

2 tykkäystä

No onhan toi nyt vaan kohteliasta ihmisiä kohtaan.

2 tykkäystä

Purettu ja purettu :slight_smile:

2 tykkäystä

No enmä tiä. Mulle olis ihan sama roikkuisko sieltä narriviiriä vai ei. Sivuseikkoja, siksi ihmettelin ääneen :).

Tupa varmaan alkaa olla jo aika täynnä?

Sanoisin, että puolet ihmisistä on paikoillaan

Jännä nähdä miten Laine handlaa tilanteen. Päällä uran ehkä pahin slumppi ja yleisö odottaa hattutemppua ja alkaa luultavasti kohista joka kerta kun Pate koskee kiekkoon.

3 tykkäystä

Mitä kovempi paikka, sitä parempihan Pate on ollut. Miksi nyt olisi poikkeus…

7 tykkäystä

Siivet syöty. Peliä!

Aika hölmöltä tuntuu kun tuolle päätykameralle on pitänyt uhrata 20 jakkaraa. Kai ny hallissa kamerapaikat pitäs olla.

Panthersin ja Jetsin alkulämmöt on amatöörimäiset verrattuna liigajoukkueiden alkulämpöihin. Ei organisoitua kuvioluistelua ja Pate vetää ilman kypärää.

1 tykkäys

Menisivät kotia höntsään. Huonoa esimerkkiä tollanen ilman kypärää lämppäily. Onko vaikutusta!? Kysyisi Matikaisen Pentti, vastaisin vapisevin huulin että :" on".

Katos Reino selvinpäin. Vai onko

1 tykkäys

Telkkarin Florida-insertin puheet sopisi 1:1 Tapparaan.

1 tykkäys

Mulla pyörii vielä “the game will begin shortly” streamissa. Kai toi kasilta starttaa.

Ja pitsankin ehdin näemmä syödä ennenkun kiakko tippuu edes jäähän. Huono ajotus

Viasatin kautta katson lähetystä. Studio osuus pikselöityy vähän väliä. Mulla siis Telian boxi ja netti. Liiga peleissä ei oo ollut häiriötä. Toivottavasti ei pätki pelin aikana.

Kyllä Kummelin pojat hoitais tän haastattelun paremmin kuin Pirnes

Tilaa jälkkäriksi kebab Drinasta kebab ranskalaisilla. Vahva suositus.

Peli tulee myös tv:stä, ihan kattavaa settiä ilmaispeliksi. Varmaan tiesitkin jo

1 tykkäys

Ilman kypärää alkulämmöt edustaa vanhaa aikaa ja perinteitä. Mielestäni aika hienoa, jos vaan uskaltaa tuon tehdä. Ainoa tarkoitushan on näyttää hyvältä ja coolilta yleisölle.