Nyt kun poistuin seurannasta ja tulin takas niin liuta viestejä meni väliin. @ljpp tiedoksi.
Kari Jalosella ei mahtuisi
Tuttua hutrua. Refresh
Sama taas.
Kuka teistä oli Tapparan 1 tähti entä Hifkin?
Kölliä vituttaa…
Mä oon aivan järkyttynyt. Toi selostajakaksikko oli ylivoimaisesti parasta mitä selostajien osalta oon kuullut moneen vuoteen. Vaikka toki heittivät usein show-vaihteen päälle, mikä HIFK tuubiin sopikin.
Ei hemmetti: Rentoa, rehtiä ja tasapuolista jauhamista hyvässä hengessä. Kiitos selostus ja Tappara.
Kunnon ruttonaamari mahtuu kaikille (one-size-fits-all)…
Omat kaksi senttiä: Tapparalla on taisteluvoimainen isokokoinen joukkue, jolla on pelihuumori kunnossa ja pystyy nostamaan tasoaan kolmanteen erään. Monenlaista roolipelaajaa löytyy ja maalintekijöitäkin tuli tänään yllättäviltä suunnilta. Maalivahdeistakaan ei jää menestys kiinni.
Kysymysmerkkinä tietynlainen jäykkyys/hitauden illuusio noilla pitkillä pelaajilla.
Kiitos Tappara!
HIFKille propsit hienosta perjantai-illan lähetyksestä - laadukasta tekemistä.
Ottelu ratkesi siihen, että Tappara sai hyökätä kaksi erää siihen päätyyn mihin on helpompi tehdä maaleja (vrt. EAn NHL-pelit ja ylöspäin hyökkääminen). 4/6 matsin maaleista tehtiin siihen päätyyn.
Muutaman matsin oon nimittäin tossa hallissa pelannut ja ainoastaan tohon päähän maalannut.
Platzer Tapparalta. IFK:lta Broadhurst.
Hyvö matsi, kaksi laadukasta jengiä! Tyylikäs YouTube-toteutus, stadin miehet osaa. Kevään pronssimatsin jäljiltä olihan tämä enemmän kuin normiharkkamatsin voitto.
Tuo oli sen verran kovaa laatua, et tuosta mielellään maksais jo jotain.
Hyvä kysymys ![]()
Heljanko Tappara ja Broadhurst HIFK
Platzerin vahva rynnistys läpiajoon ja maali oli kyllä ottelun käännekohta.
En katsellut peliä, miten Garteig pelasi?
Ei vakuuttanut.