Otteluseuranta: Tappara - HIFK 5.4.2023 3. välierä

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Jollekin isännille tuli just yllätyksenä, että kaljakatsomossa saa juoda kaljaa. Lähtivät viivana ostoksille.

11 tykkäystä

Jaaha! Meikäläinen vetää vielä opetusrekeä kasiin asti. Ymmärtäisivätköhän opiskelijat, jos sanoisin: “sori, tänään katotaan lätkää”.

1 tykkäys

Taas ihmettelin että mikä perkele kun ei otsikko kelpaa, mutta väärällä alueella.

Terveisiä parvelta!

1 tykkäys

Rullaat vaan sen kuvaputkitelkkari/VHS-videohelvetin luokkaan niin kaikki syttyy.

Laitoinko mää taas väärälle alueelle?

Jos ovat yhtään samanlaisia kuin itse olin pentuna, siinä kyllä leviävät hymyt.

Muista, että Tappara on pätevä syy monenlaiseen pedagogiseen aktiviteettiin.

1 tykkäys

Siis kolme IFK-peliä ja selostajat Saukkonen, Waheeb ja nyt Mertsi. Oon sanaton. :woman_facepalming:t2:

11 tykkäystä

Ehkä tämä kuitenki tarkoittaa sitä, että ei Vallinia.

3 tykkäystä

Tajusin just saman. Se on ehdottomasti plussaa!

4 tykkäystä

Ei tää alkushow ainakaan tänne alamaljaa liian lujalla kuulu.

Vihdoin halliin! Jos uskallat heittää moikat yksinäiselle nahkatakkimiehelle C8-katsomossa, voin tarjota salmiakkipastillin.

5 tykkäystä

Nyt ei soinut liian kovaa ääni.

On kevät. Älkää laittako peliin koko elämää, kun Burgerman tarjoaa vain salmiakkia.

8 tykkäystä

Mikäs rivi?

Nyt on isot odotukset peliesityksen suhteen

Snadeja kingejä ympärillä, toivottavasti saadaan maaleja…

Toivottavasti on toisesta pelistä kiukku kanavoitu oikein ja kohta rytisee.

Voittoon Tappara!

1 tykkäys