Otteluseuranta: Harjoitusottelu Tappara - Lukko 21.08.2019 18:30 (Valkeakoski)

Missähän Ytte oli/on?

Mieti kun Hakametsässä Petri Kääriäinen vetäsee:

6 tykkäystä

Ojanen on ainakin kentällä selostajan mukaan :rofl:

Hah Veikkauksen sivu herjaa, että olen viettänyt sivustolla tunnin. “Oletko aivan varma, että haluat jatkaa”. #uhkapeliaddiktio

11 tykkäystä

Kyllä vain Puistolan pitää tehdä ratkaisunsa nopeammin. Muuten pelipaikka järkevässä roolissa on kiven alla.

6 tykkäystä

En usko että Veikkaus kreikkalaisia oliivinviljelijöitä asiakkaakseen kelpuuttaa. On olemassa maksullinen striimikin @Luppakorva. Ketjun alussa on lisätietoa.

1 tykkäys

Luuli pelaavansa maajoukkueessa ja pelas jatkuvasti Lukon pussiin.

3 tykkäystä

Joo ei onnaa, tiedossa kyllä :). Sulkivat mun tilinkin jo vuosia sitten kun osoite ei ollut suomessa. Täytyy tsekkaa mikä maksullinen, meni ohi kun koitin etsiä.

Mielestäni sai ekan erän lopussa kovan tällin oisko loukkaantunu…

Ei ollut edes penkillä koko erässä, varmastikin loukkaantuminen syynä. No pääsi ainakin Wehmas pelaan paljon

Toinen erä oli Tapparalta hieman sähläämistä mutta onneksi saatiin se maali loppuun :blush: Tästä on hyvä jatkaa kolmanteen erään! :grinning:

Tai sitten päikseen vaihto Wehmakseen.

Nyt mä muistan mitä olen kaivannut koko kesän ja se tuli tässä.:point_up_2:t2:
@Treppu tuulettaa piiiitkäääään ja hartaasti. :+1:t2:

9 tykkäystä

Ja samalla käskenyt jäämään koppiin?

1 tykkäys

Morley saisi mielestäni tarrata hanakammin pelipaikkaansa. Uudessa seurassa ja ykkösen keskellä - peruspelailu ei riitä.

3 tykkäystä

No joo, loistaminen reenipeleissäkään ei välttämättä tarkoita mitään. Odotellaan CHL- ja Liigapelejä?

Joku voisi myös kertoa miten tulee käymään jos peli ei ala kulkea.:laughing::laughing:

2 tykkäystä

Kolmas erä käyntiin. Nyt verkko heilumaan! :grinning:

1 tykkäys

Garteigin torjunta tyyli noin kymmenen kertaa rauhallisempi kun Heljangolla. Tykkään.

4 tykkäystä

Noooh erä jos toinenkin. Kolmannessa mennään :wink:

1 tykkäys