Otteluseuranta: Tappara-Lukko 26.09.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

2 tykkäystä

Tämän viestin myötä avaan otteluseurannan.Ottelu alkaa noin tunnin päästä.

2 tykkäystä

Ehdin kotiin ajoissa. Rouva lähtee illaksi kaupungille, joten nyt on mahdollisuus katsoa kauden ensimmäinen peli kaikessa rauhassa. Toivottavasti laitteet toimii.

Ja hienoa nähdä junnu kehissä.

5 tykkäystä

Älkää pingatko (kysykö) multa sit mitään vastauksia Lukon menneistä pelistä. Oon jäähallissa Tappara - Lukko C pelis + katon tabletista SalBa - FBC Turku peliä enemmin, kun tätä.

Sinä joka olet hallilla!

Laitas Telia TV hallissa päälle ja kerro paljonko on viive kännykän ja tositilanteen välillä. Kiitos!

10 tykkäystä

Kai oluttakin on?

Älä ny innostu.

Aina pitää vähän innostua, varsinkin näin matsin alla.

Arvaappa…

Saravo Liigalivessä.

Arvaus on vahva kyllä.

1 tykkäys

Mutta vain muutama, koska huomenna Espooseen käy aamusta matka.

Mihin aikaan muuten lähetys itse pelistä alkaa?

1 tykkäys

18:15

2 tykkäystä

Nopee kaveri :smiley:

On se vaan hienoa, kun Alkion Jantta on Hakamettässä…

Telialla menee pelaajat sekaisin :cry:.

3 tykkäystä

Vittasmäestä tuli Rony Ahonen ja Pikku-Järvisestä Pitkä-Järvinen :grin:

3 tykkäystä

Jos kukaan ei huomaa tuota kokeilla niin muistuta!
Mää oon hallilla peliä katsomassa.

Onko kuinka tyhjä?

Sama täällä, eka peli tällä kaudella minkä näen. Tähän asti nähtynä yhteensä noin 20 min.

Eiköhän tää oo selvä peli, Simontaival tekee kuitenkin vaan yhden maalin.

1 tykkäys