Otteluseuranta: HPK-Tappara 15.09.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Veikkaan et tänään alusta asti nähään aivan erilainen Tappara kuin eilen

Jahas, ihan uusia tuttavuuksia mikin varressa kaukalon laidalla.

Tänään tullaan lujaa…toivottavasti :slight_smile:

Heh, ihan ei ollut Karjalaisen naama. Joku KalPan pelaajan.

3 tykkäystä

Jos ei tänne otteluseurantaan laitettais ihan noin henkilökohtaisia asioita? :joy:

1 tykkäys

Ei, samaa katsoin.

9 ottelun voittoputki Kerhoa vastaan alla.

On muuten Karjalaisen Jere muuttunut.
Telia esitti pois kokoonpanosta olevat pelaajat ja minä en Jereä kuvasta tunnistanut.

Ilveksellä näköjään JYP. Tänään mennään sarjataulukossa naapurin ohi ja siellä pysytään. Saavat lohtua siitä että 20 tuntia olivat edellä.

3 tykkäystä

Näköjään 9 edellistä peliä voitettu…huh alkoi pelottamaan…:thinking:

Kuka selostaa tänään?

Ai Vittasmäki on siirtynyt Hpk:hon…heh

2 tykkäystä

Jännä 3D tehoste noissa taustan kuvissa. Vähän psykedeelinen tai epileptinen toteutus.

1 tykkäys

Radion varassa (striiminä sekin) että tuskin tulee spoilattua mitään. Hukkasin mun mp3 ration jonnekkin niin pitää ottaa PC:n kautta.

Saas nähdä kuin kujalla olen pelitapahtumista. Viimekausi meni Ruutua katsellessa, nyt en ottanu Teliaa.

1 tykkäys

Joo selostaja hyvin kartalla, kun ei tuota huomannut.

Toistaiseksi näyttää hyvältä. Janoan voittoa! Kotikatsomo <3

Selostaja taisi olla Toni Saukkola

1 tykkäys

Mitenkähän Telia saa nuo pelaajat vääriin joukkueisiin? Liigan tietokannassa tämä tieto kuitenkin löytyy.

6 tykkäystä

Nikke kuitenkin maalissa? :thinking:

Jankon betoni maalissa tänään vai kuinkas?