Otteluseuranta: HPK-Tappara 22.2.2020

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

3 tykkäystä

Kaikki valmista, rosterikin julkaistaan nyt.

Miten seuraat illan koitosta?

• Paikan päältä Hämeenlinnassa
  • Kotisohvalta
  • Muulla tavoin (sporttibaarista tms.)

0 voters

Olin viimeksi paikanpäällä Hämeenlinnan jäähallissa 1.4.2003, ja tänään taas. Odotuksissa kliininen 2-4 -voitto, kuten viimeksikin.

3 tykkäystä

En nyt ymmärrä, @Jussip95’llä olisi ollut hyvä mahdollisuus eilisen Hakametsän pelin jälkeen pysähtyä Hämeenlinnassa, nukkua autossa Rinkelinmäen parkkipaikalla, katsoa peli paikan päällä ja sitten ajaa kotiin pääkaupunkiseudulle. Jokainen tsäänssi on mahdollisuus – nyt ei hyödynnetty.

17 tykkäystä

Niin tai vielä parempi, nukkua porukoilla Tampereella, niin kun nyt, ja matkalla pysähtyä katseleen. En ajatellut loppuun saakka, olisi mulla kontakti suoraan Kerhon ytimeen, että varmaan lipunkin olisin saanut. No nyt meni näin!

7 tykkäystä

Sanottakooon, että mää vaan vitsailin.

5 tykkäystä

Kyllä mä ymmärsin. Mutta todellisuudessa nyt ajattelin, että olisi sen pelin toki voinut katsella paikanpäälläkin.

6 tykkäystä

Näemmä UHD-peli. En ole tietoinen, onko näitä voinut katsoa valitsematta UHD-lähetystä Teliatvstä. Nyt pääsee ainakin testaamaan onko eroa normilähetykseen. Chromecast on ultra ja tv:ssä pitäisi olla 4K paukkuja.

1 tykkäys

UHD ei toimi kuin Telian omilla matopurkeilla.

1 tykkäys

Höh. Minkä takia se sitten on tyrkyllä tuolla sovelluksessa? Luulin, että vaivihkaa olisi tullut kakkoskategorian asiakkaillekin pikkuhyvää.

Kyllä sitä uhd kanavaa voi katsoa. Sitä en tiedä millä tasolla kuva tulee. Siis Android ja cc. Olen jo yhden pelin sillain katsonut.

Juu, näemmä lähetys tulee läpi tuoltakin. Tiedä onko tämä ultra, mutta ihan hyvä.

1 tykkäys

Mistä tämä UHD-kanava löytyy?

Rob Bordson näyttää ihan Texasin punaniskalta.

1 tykkäys

Telia tv kanava listassa on ainakin mulla alimmaisena.

A lotta fun looking forward to more fun and more than happy, fun game fun for the players. Fun saturday night.

Pucks in deep.

Robertille löytynee paikka TSN:n tiskin takaa uran jälkeen.

3 tykkäystä

Sauna lämpiää ja kuva näkyy! Ja pisteensyrjässä ollaan vielä kiinni!

1 tykkäys

Hmmm… Pätkii.

Miksi ihmeessä Puustinen on vasta nelosketjussa? :flushed: En ole Kerhoa juuri seurannut tällä kaudella, mutta mielikuva kaiffarista, että on ihan laadukas pelimies.

1 tykkäys

Niin pätki uhd kanava.