Otteluseuranta: HPK-Tappara 22.2.2020

Kuuselan haastiksesta leikattiin lennossa pala pois :slight_smile:

Ei paljon kolmen pelin viikolla treenata. Katotaan, mitä koutsit keksii. Nyt pitäis sen Telian fyssari heebon mukaan alkaa jo herkistelemään. Eli odotan lennokasta peliä. Katselkaa esim nro 42, joka suorastaan kiitää.

Voitto tulee, niin että heilahtaa…taas on takki auki täällä, mutta ei se mitään. Pullo punaviiniä on ihan Ok kyytipoika tähän peliin…

Teillähän menee sitten loistavasti jos pätkii. Mulla ei aukea ollenkaan. Rullappyäriiiiii

1 tykkäys

En tiedä onko toi uhd lähetystä. Mutta erilainen on kuvan laatu kuin peruskanavalla.

1 tykkäys

Kysyin oraakkelilta, voittaako Tappara tänään. Vastaus: totta helvetissä voittaa. Joten huoli pois.

3 tykkäystä

Taas on uus tsäänssi ja mahdollisuus. Turpaan tästä, ni on aika ikävä odotella seuraavia pelejä. Voitto, ni “kaikki on taas hyvin”. Katotaan nyt kuinka käy. Muutama euro perinteisesti tasurille.

Jos on niin mene läheltä ruuta katsomaan onko kuva aivan perkeleen tarkka.
UHD:n erottaminen kaukaa vaatii ison ruudun.

Framerate näyttää paremmalta, vaikkei siinä kai pitäisi olla eroa.

Mulla on niin paskat lasit silmillä, että nollaavat kyllä kaiken hyödyn.

3 tykkäystä

Tänään taas odotettavissa tiukka taisto. Kaksi aiempaa peliä:

• vieraspeli KalPaa vastaan 2-3, voitto oli lähes loppuun saakka ‘kliinistä vieraspelaamista’
  • eilinen Ilves-jatkoaikatappio taas paljon yritteliäämpää ja hukattuja paikkoja sisältävä matsi.
    Ylivoiman teho(ttomuus) ratkaisi pari pistettä naapurille.
    Tänään lienee odotettavissa jotain tuolta väliltä …
    erikoistilannepelaaminen jälleen tod. näk. ratkaisevaa, turhat jäähyt minimiiin (tuomari’linjan’ sallimissa rajoissa), maalivahtipeli, pelin virtauksessa ‘pelin päällä’ ainakin pääosin pysyminen - vaarallisia vastaiskuja jne. Näissä olisi oltava, ainakin useammassa, vastustajaa edellä.
    Vähämaalinen ottelu on todennäköinen, vähintään kaksi-kolme maalia olisi silti vierasvoittoon tehtävä.
    Eiköhän eilisestä jäänyt usealle tontille päässeelle maalinälkää.

Mikähän mulla on vikana, kun ei ole mitään ongelmaa, yleensä on kaikki mahdollinen? No toivottavasti sitten kun peli alkaa, ettei totuttuun tule muutosta

Pätkiikö muilla uhd? Vai onko myös ”normi”kanavalla pätkimistä?

Saatana mikä migreenivalo…

3 tykkäystä

Nyt katkes uhd lennosta. Mutta palas.

Jukka käynyt niinkuin rituaaleihin kuuluu lenkillä. Tesoman abcin kautta Rinkelimäkeen.

Uhd toimii hyvin

Mulla katkesi äsken. Ja taas ja samasta kohtaa.

Milläs vehkeellä toistat UHD-kanavaa?

Mulla UHD kanava juuri hyppäsi pelistä tuohon Telian ärsyttävään musiikkiin ja ”taustakuvaan”. Normikanava toimii nätisti.

Näkeekö tämän uhd:na chromecastin kautta?
Vai miksi puhutte uhd:sta?