Otteluseuranta: 1. välierä Tappara - HPK 04.04.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Ketju pystyyn ja kohti pettymystä tai kohti iloa.

Minulla ainakin on taas pakottava tarve lätistä jonninjoutavia ja tämä ketju taitaa olla paras siihen.
Jännitänkö? Ehkä vähän, mutta voittoa kohti…

3 tykkäystä

Mua jännittää! Starttaan kolmen aikaan töistä Helsingistä ja ajelen Tampereelle. Mikäli nyt oikein muistan, niin tämä on eka pleijaripeli livenä. Ehkä oon lapsena käynyt, mutta varmaksi en sano! Saa moikata hallilla, mulla on farkut jalassa!

18 tykkäystä

Pidä tämä. Muuten voi tulla sanomista.

8 tykkäystä

En ota Jonnesta mallia, vaikka 2008 RMJ:ssä olinkin naapurileirissä ja hänen kanssa paljon juttelin ja aikaa vietin.

1 tykkäys

Mites fiilikset?

  • Pelokas Tappara
  • Aktiivinen Tappara
  • Tasapaksu Tappara
  • Yllättävä HPK
  • Yllättävä Tappara

0 voters

Jatkoajan kolumnin mukaan Rautakorpi on uudistunut… nähdäänkö tänäänkin aktiivinen Tappara?

Kova liike yhdistettynä raikkaaseen ilmeeseen oli yhdistelmä, jolla Tappara riisui Lukon aseista, marssi puhtaasti voitoin 4-0 välieriin ja tulee varmasti aiheuttamaan päänvaivaa myös välierävastus HPK:n päävalmentajalle Antti Pennaselle.

Alkais jo pelit…

6 tykkäystä

Ei saateri, nyt meni kaikki. Mää en kestä enää. Onko joku vihdoin katellu Tapparan pelejäkin?

11 tykkäystä

Halliin koko perheen voimin tänään ekan kerran tänä vuonna! Tappara voittoon!

8 tykkäystä

Taisi Sihvonen tuon tuossa jokunen aika sitten tiiviistää aika nätisti yhdeksi lauseeksi:

Ne, joiden mielestä Tappara pelaa tylsää jääkiekkoa, eivät ymmärrä pelistä jääkiekko yhtään mitään.

17 tykkäystä

Kannattaa lukea hyvä @AWennstrm kolumni Tapparan finaaleista vuodelta 2003 “Historian lehtien havinaa” -osioista…

Saa kahvattua vähän oikeaa tunnetta päälle iltaa kohti :tappara:

Edit. K a i v e t t u a… Autocorrect on näköjään ohjelmoitu korjaamaan kaikki k:lla alkavat sanat kahvaukseksi Tapparan yhteydessä :wink:

8 tykkäystä

Eli suurin osa esim. jatkoajan ja osa tappara.co porukasta ei ymmörrä yhtään mitään jääkiekosta…

Ps. Ei pidä ottaa tosissaan em., se oli pelkkää kettuilua.

1 tykkäys

Onhan Sihvonen sanonut myös, että joukkueen x tai y voittamisen toivomisessa ei ole järkeä, eikä täten ymmärrä joukkueiden kannattajia. Ei suora lainaus, mutta tuo oli se pointti.

Kyllä moni jääkiekosta ymmärtäväkin on sitä mieltä, että Tapparan peli on tylsää. Kaikilla ei ole aikaa katsoa jokaista Tapparan peliä ja media rummuttanut Tapparan tylsää trapia. Sieltä ne mielipiteet jääny elään. Lisäksi muiden joukkueiden kannattajat viime kausina tottunu näkeen Tapparan voittoja, sehän vasta tylsää onkin.

Tänään todennäköisesti nähdään tylsää kahva- ja trapkiekkoa sekä kilpikonnaa johtoasemassa, mikäli Tappara voittaa. Vastaavasti näemme iloista hyökkäyksen ja liikkuvan kiekon riemuvoittoa, jos HPK vie.

5 tykkäystä

Mulle on ainakin aika sama miten ja millä taktiikalla Tappara pelaa, kunhan se voittaa ja peli antaa enteitä sille, että se voi voittaa jatkossakin.

10 tykkäystä

Vaikka jo seitsemännet peräkkäiset välierät alkamassa niin fiilarit yhtä innostuneet kuin jos ensimmäiset olisivat. Tosin tässä vaiheessa mielenkiinnolla seuraa mihin asti rahkeet riittää, epäonnistumisenki mahdollisuus olemassa, kun tietää ettei mikään ole ikuista. Mut naatitaan naatitaan kun siihen on tilaisuus tullu, tämähän on parasta aikaa :sunglasses:

Voi olla, että pelitapakriitikot eivät ymmärrä pelistä mitään.

Kuitenkaan Sihvosella tai kenelläkään ei ole sanomista siihen, jos jonkun mielestä peli on tylsää. Sen määrittää kukin itse, onko peli tylsää vai viihdyttävää.

Minun mielestäni runkosarjassa peli menee turhan usein tylsäksi - siis kaikilla joukkueilla. Onneksi kuitenkin pudotuspeleissä on nähty viihdyttävää ja hyvää kiekkoa.

3 tykkäystä

Tältä keväältä puuttuu pitkät jatkoajat. Olisiko tänään paikka pelata se 6 erää?

Se taas on sama vähän sarjasta riippumatta, välillä loistokkaassa NHL:ssäkin on sellaisia haista ***** pelejä, ettei mitään järkeä. Pelaajillekin nämä täysin eri pelejä, kuten katsojillekin. Eikä kukaan tarkoituksella lähde pelaamaan tylsää peliä, niin se vaan välillä menee. Sen takia ottelutapahtumaan pitääkin panostaa, että pelastaa osaksi tylsän pelin.

Nyt kuitenkin se tilanne, että viiden tunnin päästä ei pelaa kukaan tylsää kiekkoo, kun pelataan asioista.

1 tykkäys

Mikä on päivän dresscode?

    • Peli- tai fanipaita
    • Mestaruus T-paita
    • Lehtonen 12
    • Joku muu Tappara pukine
    • Olen tylsä ja tulen arkivaatteilla

0 voters

Toivottavasti ei kun melkein pakko lähteä varsinaisen jälkeen kotio huomista työpäivää silmällä pitäen :grin: Tosin se on eri asia malttaisiko lähteä.