No ainakin kaksi juttua tuli mieleen ekassa erässä…Kova on tuo ykköskenttä ja Vauhkosella jalka näyttäisi olevan raikas, liike on parantunut viimekaudesta. Tosin otanta on vielä kovin ohut.
Onhan toi ykkönen aika kova ja Moravcik tekijämies.
Peltola tekee kyllä asioita jäällä paljon oikein.
Älkää sitten spoilatko meille katsomossa oleville!!!
Perkeleen silakkakäärettä en tilaa edes Tapparan pelin takia.
Sori offtopic.
Spacek vaikuttaa todella kovalta hankinnalta. Moravcikia olen hehkuttanut kokoajan. Tuossa pelaajassa on oikeastaan ihan kaikkea. Täydet edellytykset olla Liigan paras puolustaja.
Perkele, pahin mahdollinen aamulehden myyntipuhe.
Mielenkiintoinen yksityiskohta on, että myös Sahlstedt on havitellut Moravcikia Lukkoon ja taisi todetakin hankinnan olleen Tapparalta todella kova.
Tämä toinenkin Saari pitää saada selostajaksi Cmoren ja Telian lähetyksiin.
Ei kai Tyrväisen vatipää sikaillut siellä?
Saakohan peliä jotenkin spoilattua kännystä tablettiin, olis vähä isompi kuva kateltavana. Kännyssä alkaa silmät meneen ristiin?
Kuva on kuin Hoxkey Nightin alkuajoilta, mutta peli pyöri!
Hieno avaus Kasperille.
Hakamersän jää on muuten ollut viikon ajan hyvä ja liukas. Kävin kokeilemassa ja laitoin hatullisen.
Kassu on mun mielestä jo aikaisemminkin kun päässyt pelaamaan Liigassa pörrännyt hyvin ja jalka on liikkunut. Nyt näyttäis että on vielä enemmän tullut jalkaa
Ei tuo Norinkaan huono ole. Hyvä liike, hyvä kiekkovarmuus ja helpot avaukset.
E. Ja Puhakka on ollut positiivinen yllättys. Todella nopea pelaaja, mutta ehkä vähän on vielä pelin ulkopuolella.
Simontaival kerta toisensa jälkeen jääkiekkokentän pizzerian ovilla. Vielä ei ole frutti di marea tarjoiltu.
Jos on Fantasia haussa?
“Hatullinen täytteitä, NHL-fantasia.”
Koska olette viimeksi nähneet Malisen polkemassa vastustajan pakkien takalinjaan?
Tapparalla näyttäisi olevan kevyehkö syysjalka. Tosin nyt saattaa olla myös normaalia enemmän nälkää harjoituspeliin.
Mun vähäisen seurannan perusteella:
Simontaival > Puhakka > Vauhkonen
Vaikkeivat ehkä saman roolin pelaajia ookkaan.