Otteluseuranta: Pelicans - Tappara 14.11.2020

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Peli alkaa kohta, joten lyödään ketju pystyyn!

1 tykkäys

Riemuksemme ottelun isku areenalta selostaa itse Antero Mertaranta.

Huhheijaa kuunnelkaas kunnon faniselostusta.

4 tykkäystä

Pieni toivomus kaikille kanssa seuraajille, vaikka siellä Antero Mertaranta tänään taatusti turkoosit lasit päässä vetää, niin ei tukita niillä viesteillä seurantaa! Mennään mieluummin aiheen oikeaan ketjuun kirjoittamaan.

2 tykkäystä

Radio ja Linkki, ei tarvinne kärsiä väärinpäin puolueellisesta selostuksesta.

2 tykkäystä

Jospa Tappara hoitas tänään oman hommansa, niin ei tarvitse keskittyä selostukseen. TAPPARA!!

Mahtaa Linkki olla tulevaisuudessa ja spoilata seuraamisen. :thinking:

Juu, ei kuvan kera taida saada synkkaan. Itse siis olen tyystin radion varassa, vieraspelit seuraan aina näin vanhanaikaisesti.

1 tykkäys

Äänessä Antsa ja kuuuuluisa sipaisu.

1 tykkäys

Kyllä tässä on todelliset voisikosanoa vaaaaran merkit ilmassa.

1 tykkäys

Pätkiikö muilla lähetys? Telia vai mikää tää nyt on pätkii tänään ja eilen Ipan siirtyessä johtoon alkoi pätkiä.

Tullee piinaava pelin seuranta.

Just samaa aloin kuunteleen, että ei kai vaan…Voi helkkari kun syö jo valmiiksi.

3 tykkäystä

“Miksi menit Pelicansiin, etkä Jyppiin?”

Ei viitsinyt Honka vastata, että no kun Jypissä ei oltu kiinnostuneita :grin:

Mertaranta fanittamassa Pelikaaneja :no_mouth::no_mouth:

1 tykkäys

Nuo C moren grafiikkavärit jaksavat miellyttää pelistä toiseen.

2 tykkäystä

Mulla on oma TM testaa ja vertailee-testi meneillään. :relaxed:

Jos paljon parjattu Suhis painaa tänään maalin niin mun teoria toimii.

2 tykkäystä

Tulee kunnon tumut tänään jos ottaa huikan joka kerta kun tulee osuma Mertaranta -bingoon…

4 tykkäystä

Tuo Santtu Kinnusen päällä oleva huppari on itse asiassa aika hieno. Voisi harkita pukinkonttiin sitä.

3 tykkäystä

Mä laitoin Suhoselle avausmaalin arvaukseen…

1 tykkäys
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!