Otteluseuranta: Pelicans - Tappara 14.11.2020

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Peli alkaa kohta, joten lyödään ketju pystyyn!

2 tykkäystä

Riemuksemme ottelun isku areenalta selostaa itse Antero Mertaranta.

Huhheijaa kuunnelkaas kunnon faniselostusta.

5 tykkäystä

Pieni toivomus kaikille kanssa seuraajille, vaikka siellä Antero Mertaranta tänään taatusti turkoosit lasit päässä vetää, niin ei tukita niillä viesteillä seurantaa! Mennään mieluummin aiheen oikeaan ketjuun kirjoittamaan.

3 tykkäystä

Radio ja Linkki, ei tarvinne kärsiä väärinpäin puolueellisesta selostuksesta.

2 tykkäystä

Jospa Tappara hoitas tänään oman hommansa, niin ei tarvitse keskittyä selostukseen. TAPPARA!!

1 tykkäys

Mahtaa Linkki olla tulevaisuudessa ja spoilata seuraamisen. :thinking:

Juu, ei kuvan kera taida saada synkkaan. Itse siis olen tyystin radion varassa, vieraspelit seuraan aina näin vanhanaikaisesti.

1 tykkäys

Äänessä Antsa ja kuuuuluisa sipaisu.

2 tykkäystä

Kyllä tässä on todelliset voisikosanoa vaaaaran merkit ilmassa.

2 tykkäystä

Pätkiikö muilla lähetys? Telia vai mikää tää nyt on pätkii tänään ja eilen Ipan siirtyessä johtoon alkoi pätkiä.

Tullee piinaava pelin seuranta.

1 tykkäys

Just samaa aloin kuunteleen, että ei kai vaan…Voi helkkari kun syö jo valmiiksi.

4 tykkäystä

“Miksi menit Pelicansiin, etkä Jyppiin?”

Ei viitsinyt Honka vastata, että no kun Jypissä ei oltu kiinnostuneita :grin:

1 tykkäys

Mertaranta fanittamassa Pelikaaneja :no_mouth::no_mouth:

1 tykkäys

Nuo C moren grafiikkavärit jaksavat miellyttää pelistä toiseen.

2 tykkäystä

Mulla on oma TM testaa ja vertailee-testi meneillään. :relaxed:

Jos paljon parjattu Suhis painaa tänään maalin niin mun teoria toimii.

3 tykkäystä

Tulee kunnon tumut tänään jos ottaa huikan joka kerta kun tulee osuma Mertaranta -bingoon…

5 tykkäystä

Tuo Santtu Kinnusen päällä oleva huppari on itse asiassa aika hieno. Voisi harkita pukinkonttiin sitä.

4 tykkäystä

Mä laitoin Suhoselle avausmaalin arvaukseen…

1 tykkäys