Otteluseuranta: HC Ocelaři Třinec - Tappara 02.09.2018 klo 18.30 (CHL)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

### Liveseurannan ohjeet:

- Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
- Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
_ - Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon._
- Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
- Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Avataanhan seuranta, kun kohta pelataan. Jälleen katson suurimman osan, ellen koko peliä, autossa kännykästä, joten en kauheasti osallistu seurantaan. Jos joku viitsisi laittaa tähän ketjuun linkin youtube-lähetykseen, niin olisi kiva (ihan kelpaa sellainen upotettu videokin, osaan kyllä kopioida siitä linkin).

En aja.

E: En jaksanut kerrata tuota ohjeistusta, olkoon vinossa tässä samassa viestissä. Otsikointi yhdenmukainen viime pelin kanssa.

1 tykkäys

Toivottavasti foorumilla on hyvä sunnuntaihenki ja pystytään nauttimaan pelin seuraamisesta.

Viime kerralla mentiin negatiivisen kautta, jos vaikka nyt tänään posin kautta. Minä ainakin olen innoissani, kun päästään pelaan :slight_smile:

7 tykkäystä

Olen sitä mielipidettä, että Jasun paikka ei ole ykkösylivoimassa, Erkinjuntti on tehoton eikä mitään käyttöö ja Rautakorven haamu ahdistaa kaikkea.

Lisäksi ketä kiinnostaa joku CHL? Ei mua ainakaan, ja Ruotsissakin hallit ihan tyhjillään. Aika noloo.

1 tykkäys

Luoto jäi muutamaksi minuutiksi harjoittelemaan viimeistelyä muun joukkueen mentyä jo koppiin lämmittelyn jälkeen, vahva fiilis että tekee vähintään yhden tänään!

Kalja maksoi areenalla 1.2e ja saa juoda missä vain katsomossa, viihdyn. Myös pari muuta Tappara-fania bongattu käytävällä, tiesivät myös pari muuta joten on meitä ainakin viisi täällä kannustamassa voitto kotiin.

9 tykkäystä

Operan PC selain (VPN päällä) ja YouTube näyttää tänäänkin olevan voittava kombinaatio:

Vaatiiko toi jotain rekisteröitymistä johonkin?

On muuten kamalat noi kypärät.

2 tykkäystä

Ei vaadi.

On muuten saakelin komeat nuo heijastetut logot jäissä, mitkä täyttävät puoli kenttää…

6 tykkäystä

Miten saan lähetyksen sitten toimiin siis noin ymmärrettävästi?

Mukava nähdä tämän kauden jengiä kokonaisuudessaan ensimmäisen kerran. Kohta mennään ja Saukkonen selostaa. Onkohan tämä suoraan 50fps, kun valikkoon ei ainakaan tullut näkyviin kuten formuloissa.

Onko sulla Opera selain? Sen saa kyllä nopeasti ladattuakin.

Ei ole

Jää näyttää valkoiselta kuin puuterilumi.

Äänen taso heittelee miten sattuu? Jää näyttää erikoiselta.

Pelaa vissiin sillä keinotekoisella jäällä :slight_smile:

Operassa taisi olla valmiina VPN-systeemi joka mahdollistaa katselun Suomessa.

Valkotasapaino päin helvettiä.

Juu, aivan liian kirkas.

2 tykkäystä

No mikä jäähy tuo muka oli.