Otteluseuranta: HPK - Tappara 14.03.2019

Jotenkin tuntuu tosi oudolta toivoa Tapparan tappiota. Tosin tämä perustuu oletuksiin IFK:n ja Ilveksen voitoista.

Ehkä en pysty.

Valkotasopaino ja Rinkelinmäki not.

1 tykkäys

Kuvaaja lukee palstaa. Heti parani.

Liigalive365 olis tänään ihan hyvä vaihtoehto. Muttei viitti ku voi jäädä joku Kuuselan syöttö näkemättä.

Siivet otettu uunista ja kalja aukaistu. Eiköhän tämä tästä iloksi muutu - ihan pelillisestikin.

6 tykkäystä

Ei oo kuoronjohtajalla kauheen jämäkät otteet…

Yllättävän onnistunut toi HPKn paita. Numerot selässä on oikeinkin hienot.

Mä oon radion varassa, aloitan HPK - Tappara pelistä ja tarvittaessa kanavasurffaan :).

Hei!

:dove:

1 tykkäys

Yksittäisiä päähineitä bongattu lähetyksessä.

1 tykkäys

Ja kohta putoaa kiekko jäähän! :grinning:
Lahdessa näköjään jo Sportin verkko kertaalleen soinut… :neutral_face:

Kyllä kuorolaulua on mukava kuunnella.

Kuuluttiko tuo että noi on veteraaneja? Ulkoapäin ei näytä sen ikäisiltä että olisi sodassa olleet… 1944 18 vuotiaat olis tänä päivänä 93 vuotta. Hienosti laulettu silti.

E: tiedän että astuin miinaan.

Olen melko isämmaan pulustaja ihminen, mutta nyt ei oikein iske tämä tällä kertaa. Ehkä ei oo vaan tottunut yhdistämään tällaisia juttuja jääkiekkomatseihin

2 tykkäystä

Komee kappale ja tyylikäs esitys noin muuten, ei siinä. Aina tyylikäs laulu varsinkin tämmöisellä kuorolla.

1 tykkäys

Komea esitys. Hattu päästä ja kiitos!

3 tykkäystä

Onko kuorolla eka livekeikka? Hirveät noi Kerhon paidat.

Mullon tippa linssissä aina, kun Iltahuuto lauletaan mun kuullen. Niin nytkin.

1 tykkäys

Ei vaan pysty ymmärtämään moista käytöstä.
Luulis että sen verran vois vanhempiaan kunnioittaa että muutamaks minuutiks sais pipon pois päästä :face_with_symbols_over_mouth:

1 tykkäys

Täytyy muistaa mikä paikkakunta on kyseessä. Hämiltonissa on suhteellisen iso varuskunta ja ymmärrän ihan täysin tuon vetäisyn (kuulin sen siis radiosta).

1 tykkäys