Otteluseuranta: JYP - Tappara 16.2.2024 KLO 19.30

Kyllä tässä ihan Pepsi Maxilla ja vedellä pärjää.

Onko se viina muka niin tärkeää?

1 tykkäys

Coca-cola Zero ja Candytownin irttarit.

3 tykkäystä

Ihmiset! En pysty kertomaan teille kuinka paljon sydäntä lämmittää nähdä Pellaaja Pelicansin pelipaidassa. :heart:

1 tykkäys

Hei, mä en ehtinyt vielä: Weißwursteja kunnon sinapilla, knödeleitä, Berliner Kindl… Tältä pohjalta pitäis irrota.

Toivotaan Tapparaltakin kunnon asennetta. Nyt vois alkaa heräilemään, oli vastus ihan miten vaatimaton tahansa.

1 tykkäys

Oho! Mistäs nyt tulee?

2 tykkäystä

Tappara insertti :flushed:

Rike inserttiä eetterissä

1 tykkäys

Ekan kympin kun katsot sitä kahvaamista, kampittamista ja estämistä niin alkaa livahtaan viinaa kolan sekaan.

2 tykkäystä

Pelicaanssissa noita pellaajia piisaa. Tapparassa tallaajia. Sportissa spollaajia, Jypissä jyllätään, Kouvolassa kollataan.

Anton : " Mitä se sano?"

7 tykkäystä

Hyvä kysymys…

1 tykkäys

Lisään listaan studiokimittäjän

2 tykkäystä

Tänään toiveissa Tapparalta solidi esitys ilman suurempia sekoiluja, Jyp tosin mittarina ei ole ihan parasta mitä tästä sarjasta löytyy

Melkein kuitenkin kuuntelen ”kimittäjää” studiossa ja Saukkosen selostusta pelin aikana, kuin toisin päin

1 tykkäys

Lisää Tappara-inserttiä ja JYPin kotipeli. Ohhoh. Onkohan toimittajat vaihtuneet?

2 tykkäystä

Mä luulen että tulee vaikee peli. JYPillä kaikki pelissä, eikä oo mitään hävittävää

1 tykkäys

Tuulolan haastattelu avaa hyvin suomalaisen ja grönborgilaisen ajattelutavan erilaisuutta ja sen mukanaan tuomia haasteita.

4 tykkäystä

Aika hyvää matskua tulee nyt Tapparasta, mitä nyt Matsonin nimeä ei osata kirjoittaa.

1 tykkäys

Joo, ihan ekana tulee mieleen, että selittää sitä varsinkin alkukaudesta nähtyä kamalaa pakottamista.

1 tykkäys