Otteluseuranta: JYP-Tappara 29.1.2021

Onhan taas taukoa ollut Tapparan peleistä. Nyt pääsee perjantain kunniaksi seuraamaan taas peliä teidän kaikkien kanssa. Hyvää peli-iltaa kaikille.

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Nyt sitten veljet, laitetaas ihan lopunajan meininki pystyyn. Tämähän on ensimmäinen peli ulkoistetussa palvelussa ja toisin kuin ennen…

…nyt yritetään saada tämä tökkimään!

Eli hirveetä pökköä pesään omien ja vieraiden maaleista!

@luottamustaso_3

26 tykkäystä

Jees, ja pistän toiseen selaimeen requestien loggauksen.

1 tykkäys

Pääsin myös kotiin ja laitan HTPC:n logittamaan.

2 tykkäystä

Niin ja jos saadaan logiin tavaraa, niin otetaan jonkinlainen todiste siitä talteen.

1 tykkäys

Perjantaimatsi tarkoittaa, että tulee varmaan otettua sen verran hapanta, että kommenttia tulee kyllä.

14 tykkäystä

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, liityn remmiin! :beers:

9 tykkäystä

Jaaha et pökköö pesää? Itse olen chromecastin puolella joten muistetaan ne viiveet kuitenkin vaikka täällä on uutta pannua alla.

1 tykkäys

Kunhan nyt muistat peliä tulla seuraamaan.

3 tykkäystä

No tämähän kyllä lisää varmasti kuormaa. Puolet porukasta huutaa Tapparan maaleja ja toinen puoli huutaa “VIIIVEEEEE”!!!

3 tykkäystä

Mä oon Radio Cityn striimillä pelissä mukana, mutta seurailen parhaani mukaan kuinka palsta jaksaa kun Nykäskylän tuomariduo taas perinteisesti vetelee omiaan ja Linkki on hiilenä ja palstaa kuumottaa.

1 tykkäys

Mitähän sitä uskaltais odottaa? Eka peli kymmeneen? päivään. Ollaanko taas unohdettu peli ja pelin lainalaisuudet vai joko jonkinlainen taso säilyy? Ei Jypillekkään auta ilmaisia paikkoja antaa, kyllä ne maalin osaa tehdä jos tarjotaan. Tasoero on paperilla sellainen, että epäilyksiä voittajasta ei pitäisi olla, mutta Tappara on meille tarjoillut sellaisia elämyksiä tässä alkukaudella, että yli neljän maalin johto pitää olla vikan kympin aikana, että uskaltaa odottaa voittoa.

1 tykkäys

Just samaa aattelin. Edelliset pelit voitettu isoilla numeroilla, pakisto vahvistunut kovalla kaverilla ja joukkue saanut huilata ja treenata. Kaikki edellytykset isoon voittoon. Eli turpaan tulee 3-0 ihan helvetin nihkeällä esityksellä…

Nyt kun tarvittas oikein tapahtumarikas peli, nii aivan varmasti tulee vuosisadan tylsin peli. :joy:

Mä luulen että tulee tapahtumarikas, kun Tapparan kokoonpano on sen verran muuttunut edellisistä peleistä, mutta en uskalla ennustaa että mihin suuntaan tapahtumat menevät :slight_smile:

Lapultakin jäi Tappara pois…

1 tykkäys

Jaahas, Ipan peli alkaa jo nyt. Jos ei ole puoleen tuntiin muuta tekemistä…

Minkähänlainen se muuten olisi? Meinaan on suhteellisen puuduttavia esityksiä jo nähty…

1 tykkäys

Maxi heittää tänää pari kaappia, se o jo sovittu.

On toi meitin ykköspakkipari sen verran kovan näkönen ainakin paperilla, että sen voisi odottaa näkyvän tulostaulullakin.

Muutama peli tässä viimeaikoina menny sen verran hyvin, että vähän jo nostattaa odotuksia. Tapparan tuntien odotuksiin vastataan tappiolla :slight_smile: Toivottavasti ei.

Nyt täytyy sanoa, että alkaisi jo tämä matsi. Odottavan aika on pitkä kuin Tapparan ottelutauot.

1 tykkäys