Saattoi muuten ottaa kierteen kolmannessa Parlettin mailasta
Ei annettu…
Näinkö oikein, että Ipaan 6p ![]()
Jep, nyt näin maalit niin kaikissa Jypin maaleissa joku muu sähläsi enemmän tai vähemmän eikä voi Domin piikkiin laittaa.
Vanhatalo, Virta ja Matushkinin röyhkeet otteet lämmitti. Tarraaminen kiinni sääliplayoff paikkaan lämmittää myös. Heljanko maaliin seuraavaan peliin, koska se sitten ikinä taas onkaan.
Virta on aika hyvä aloituksissa, sitä ei käy kiistäminen. Tärkeitä asioita kun ratkotaan pelejä keväällä.
Parasta tänään:
- voitolla yöhön
- väkisin rinnalle ja ohi
- virheet ei jäänyt tulostaululle
- Rauhalan ja Vanhatalon ohjaukset
- Kemmun onetimer YV:llä
Huomionarvoista pelaamista:
- Moilanen rouhi ihan mukavan näköisesti (kaivattu ko. esityksiä)
- Tanukselta hyvä kolmas erä!
- Domi taas voittava veska tänäänkin
Lukko 1. Tappara 8. Olis taas kiva näillä pareilla pudottaa Lukko playoffseissa… ![]()
Tapparan pakisto alkaa olla kyllä tulivoimaltaan hirvittävä vastustajan kannalta. Ei niin, että minua haittaisi…
Bertrand & Virta -2 mieheen ![]()
Rauhala & Vanhatalo +2 mieheen ![]()
Ei se vonkaamalla yleensä onnistukaan
Se olisi vielä sääleissä ensin Kärpät ![]()
Me muuten voitetaan tää koko setti tänä vuonna!
Saa ottaa talteen ![]()
Ehkä pieni fani heräsi täällä, kun söin hyvän kebabin Fransiskanerilla ja Braufactumin The Brale (brown ale):lla höystettynä.
Ei onneksi ahdista Jyväskylän vierailun jälkeen.
Ja naapurit on viä pelannu pelin enemmän.
Tappara on kuitenkin nyt selvästi menossa pelissä oikeaan suuntaan. Vaikka omiin menikin tänään liikaa maaleja niin minä kyllä olen koko pelin otannalla sitä mieltä, että voitto tuli nyt oikeaan paikkaan. Pelitapahtumat ei oikein tukenut sitä, että tuota peliä johtaa JYP. Mutta mutta eikö täällä nyt oikeasti arvosteta lainkaan - siis come on - Jyväskylässä takaa ohi ja 3 pinnaa…tämähän on oikea onnen päivä!
Onnistuu, kysy tuppuraisen sedältä ![]()
Bertrand ja Virta pitää vielä herättää.
Pakko sanoa, että olen ihan helvetin ylpeä ettei Tuppurainen ole pelannut meillä peliäkään. Ja samoin Turkulainen.
Mun mielestä hävisi kaikki aloitukset Immosta vastaan.
Näin vain viimeisen erän. Immonen on aika seppä tuossa hommassa, paitsi Ojasta vastaan!