Rimpisestä tehtiin hyvä. Syöttö lapaan ja otetaan pari potkua eteen tai veivataan lavassa se 2/3 sekuntia että blokki ja rimpinen kerkee asettua.
Mitä ihmettä?
Mitäs minä sanoin. Tulos oli nähtävissä kylläkin jo ekassa erässä.
Kyllähän tuossa lopussa alkoi kaverin pakistokin väsymään ja se loi meille tilaa. Saa nähdä kun pelataan back to back luoko se etua meille.
Tuleeko Tampereelle nyt ■■■■■■■■ Kevät
Oikeutetut lukemat.
Hieno peli Rimpiseltä.
Emme yksinkertaisesti kuulu tällä hetkellä top10:iin.
Ens pelissä on sitten kunnolla panoksia. Jos siellä ei saada ulosmitattua enempää koneesta, niin se on siinä sitten. Onneksi, jos taso on tämä.
Kaks surkeeta sakkia vastakkain. Aika paljon varaa parantaa.
Sama homma.
Tapparalla kierroksen paras xG - ei maalin maalia. Pitkässä juoksussa nämä kuulemma kääntyy.
Mehän tehtiin ottelun ainoa maali, joten väärässä olit.
Jos Espoo tästä jatkoon menee, meidän täytyy kyllä olla eeppisen huonoja.
Mitä pidemmälle mennään niin se rosterin leveys alkaa näkymään peluutuksessa
Kyllähän tuossa pari erää oltiin parempi. Tosin se ei paljoa tarvinnut K-Espoota vastaan.
Molarit oli hyviä molemmissa päissä.
Onhan Rimpinen hyvä mutta kyllä nuo Tapparan vedot on ihan ala-arvoisia. Kyllä siellä yläkulmissa tilaa on mutta vedellään logoon ja laukaukset kestää ennen kuin lähtee.
Nooa Vali täällä liigapörssissä.
Saipa laukonut yli 60 kertaa?
Huomenna voitetaan kotipeli ja perjantaina ryöstö. Olihan tämä nyt tänään parempaa peliä,mitä vähään aikaan.
Kahdeksan jengiä lauteilla tänään,seitsemän jengiä teki vähintään yhden maalin!!!
Kyllä v. ttaa
Minä kyllä sanon nyt tällä tavalla, että tuossa pelattiin periaatteessa kaksi erää täysin yhtä maalia. Maalinteko-ongelma on selvä, mutta kyllä tuo oli täysin Rimpisen voitto tänään. Huomenna pitäis saada sama ilme pidettyä ja laittaa kiekkoja Rimpisen taakse, niin kaikki on hyvin. Jos huomenna menee tähän tapaan, että hävitään, niin sitten voi olla tie aika pystyssä.
Noin yleisesti toivon itse edes jotain positiivista tänne. Voi olla turha toive, mutta melkoisen raskasta tämä seuranta on nyt ollut.