Höpö höpö. Eihän niitä maalipaikkoja ihan liikaa ole mutta pari kumminkin. Äkkiseltään tulee mieleen Otson paikka mistä tuli maali sitten omiin. Noista pitäs vaan ite tehdä tai saada ees maalia kohti.
Mulle riittäs kolme maalipaikkaa per erä… kun saatas kaks sisää
Jerellä avopaikka muttei maistu.
Aneemininen selostaja. Olis voinut Sanoma säätää tämänkin päivän palkan ja lähettää peli ilman selostusta.
Mä en vaan näe, että tuolla hyökkäyksen rakenteella voi voittaa pelejä tässä Liigassa. Sori.
Surullista, että tuo on nykyään avopaikka.
Sitä samaa näennäistä hallintaahan tämä on. Pitkää rallia kulmissa ilman maalipaikkoja kunnes joku pakeista tällää ekaan vastustajaan. Jollain keinolla pitäs sinne keskustaan päästä.
Kookoo - Tappara. Itse olen laskenut noin kolme paikkaa.
Taas hieno hyökkäys, kolme miestä rivissä ja veto laidasta.
Aivan sama vaikka ois miljoona paikkaa. Maalia ei vain osata tällä hetkellä tehdä
On kyllä sekaista peliä. Äsken Nurmenkaam jalat ei riitä minnekään. Tyhmästi pusketaan peliä tai syöttöjä (Luoto, Karjalainen) kauheeseen ruuhkaan. Miksi ei kiekko tee työtä ja ukot samalla pienellä liikkeellä vaihtele paikkoja. Kauheaaaaa
Kohta aukee kun vielä jaksetaan katsoa se viimeinen syöttö eikä ammuta turhaan
Hauskaaposia tähän väliin:
Mikä todennälöisyys on sille että kaikilta viideltä unohtuu mennä kiekkoon omien b-pisteiden välissä.
Hahhhah!
Samaan kiinnitin huomiota, itsekseen mutisee omiaan, kun Tapparalla huippupaikka… Selostaja LeKiin!
“Put your money where your mouth is” ![]()
Miksaa kahvataan ja yv:tä luvassa.
Noni! Nyt YV Tapparalle
Ylvoima.
Tekiskö juhani
Tappara yv