No niin. Kouvola tänään. Matkailuartikkeli tarjoaa monen monta mielenkiintoista kohdetta alueelta.
Yhteisö vaikuttaa ottelun alla masentuneelta. Palsta ja media arvostelee -joukkuetta, mutta mitä tekee joukkue? Arvosteleeko vai arvostaako? Ja ketä? Onko Rautakorpi fakiiri vai tampio? Riippuu keneltä kysytään.
Tälle pelille ei ole paljoa odotuksia. Katsottua tulee kuitenkin, vaikka aluksi ajattelin jättää katsomatta. Toivottavasti Repo heräis pikkuhiljaa ja pääsis omalle tasolleen niin ehkä muutkin sais juonesta kiinni. Toivottavasti saadaan maali.
Kyllähän maalinteko on viime pelit tuottanut järjetöntä tuskaa.
Joka peliin kuitenkin olen lähtenyt lapsenomaisesti uskomaan että nyt aukeaa.
Samoilla fiiliksillä tänäänkin.
En usko luomisteoriaan, mutta uskon jälleen, että Tappara luo tänään maaleja ja rutosti. Turha tulla negaamaan mun lapsenuskoon verrattavaa ikuista luottoani :aan!
Laitoin 1-5 tuloksen tälle päivälle. Ei se viimeksi Sporttia vastaan ollut paikoista kiinni, niitä oli mutta tolpat tai veskari oli aina tiellä. Samalla intensiteetillä tänään, napsun verran lisää röyhkeyttä niin maaleja tulee KooKoon päähän.
Toivottavasti Tappara menee maalille samalla tahtotilalla, kuin itse äsken Prisman irtokarkkihyllylle. Nostelin junnuja seinälle minkä kerkesin ja kauhoin namuja pussiin.
En antanut muille yhtäkään helppoa karkkia, vaan kahvasin vauhdin pois ja kiilasin heidät hedelmäosastolle. Runnoin pikkumustia karkkipussin takanurkkaan kovalla teholla. Lopussa kiersin koko hyllyn ja iskin salmiakkikiekon sisään vanhanaikaisella.
Yhden kakkosen sain huitomisesta, mutta muuten pysyin hyvin poissa boksista. Sieltä ei pussia laiteta tötterölle.
Luulin taiston olevan punnitsemisen jälkeen ohi, mutta mitä vielä. Matkalla kassalle iskin vielä ”jatkoajalla” rystyltä pari kauhaisua inessiiviin ja nostin kädet kohti kattoa.
Huhhuh. Nyt istun järkkärin kopissa odottamassa poliisia. Toivottavasti selviän sakoilla, että kerkeän Kouvolaan viideksi.
Ei niitä kyllä liioin kahteen ensimmäiseen erään ollut. Kolmannessa erässä ja jatkoajalla oli paikat voittaa peli.
Sportia vastaan ei yhtään ylivoimamaalia. Oliko neljä yritystä. Siinä nyt yksi parannuskohde tähän KooKoo peliin, jos nyt ylivoimaa Tappara saa kokeilla. Sekin on enimmäkseen itsestä kiinni saako.
Vallitsee kenties syvä rauhallisuus ja vakaa usko, että tänään on meidän päivä?
Ainakin minulla on hyvä tunne, juuri saunasta tulleena ja kohta Ruudun ääreen. Tänään me viemme ja tupla K vikisee.
Tuo avausmaalin teko on ollut jossain määrin muuten mielenkiintoinen seikka. Välillä, esimerkiksi viime kaudella, tuntui että Tappara pelasi paremmin kun sai vähän nokilleen maalin muodossa alussa, ja nousi siitä monesti voittoon. Nyt tuo “taika”, ilman sen ihmeempää faktaa, on jotenkin muuttunut. Avausmaali omiin, niin mitä vain voi tapahtua…
Edelleen ja silti, tämä on meidän peli. En halua muuta uskoa.