Otteluseuranta: Tappara - KooKoo 13.5.2026 Ke. 7-finaali

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Mitä jos ne tahkoo taas? Se on tehty jo kerran.

Game Seven - Hockey Heaven. Matala profiili.
Let’s get Blizkrieg pop..

  • Areenalla
  • Ei saanut lippuja (vielä)
  • C-more, kotistudio
  • Elisa viihde mistä näkee pelin?
  • Töissä illan
0 äänestäjää
3 tykkäystä

Lienee aiheellista esittää ensimmäistä kertaa tälle kaudelle se oleellisin kysymys, tultiinko me tänne voittaan vai häviään?

  • Tultiin
0 äänestäjää
2 tykkäystä

Noniin, kerran vielä pojat! TAISTELE TAPPARA!

1 tykkäys

No niin, taas se kuuluisa pakkovoitto…tänään pelataan kauden paras peli!

4 tykkäystä

Tappara

  • Kristian Tanus–Oiva Keskinen–Kasper Simontaival

  • Benjamin Rautiainen–Julius Mattila–Joachim Blichfeld

  • Justin Addamo–Aapeli Räsänen–Eetu Tuulola

  • Emil Sylvegård–Otto Rauhala–Ondrej Pavel

  • 13. hyökkääjä Juuso Nykänen

  • Jyrki Jokipakka–Jonathan Andersson

  • Jesper Mattila–Aleksi Matinmikko

  • Joni Tuulola–Daniel Brickley

  • Maalilla: Christian Heljanko (Juha Metsola)

KooKoo

  • Veeti Miettinen–Miska Siikonen–Oskari Luoto

  • Santeri Sulku–Marcus Davidsson–Joonas Oden

  • Vilmos Gallo–Otto Paajanen–Robert Rooba

  • Ossi-Petteri Jaakola–Akseli Mäkinen–Samuel Valkeejärvi

  • Joseph Berger–Kalle Loponen

  • Jimi Suomi–Jiri Pärssinen

  • Kim Nousiainen–Ville Puhakka

  • 7. puolustaja Joona Riekkinen

  • Maalilla: Eetu Randelin (Juha Jatkola)

6 tykkäystä

Kauden tärkein peli part 10 :grin:

20 tykkäystä

Sellanen kävi mielessä, että mitä jos tänään laitetaan kauden parasta pöytään taas vaihteeksi. Koko kevät on ollut hirveää kyntämistä ja aina on jostain kaivettu voitto tarvittavilla hetkillä. Nyt voisi olla paikka ihan kunnon näytökselle, mitä neljällä miljoonalla ja 70+ vuodella kokemusta, osaamista ja tahtoa saa aikaiseksi. Jännittää ja pelottaa samaan aikaan. Mitä jos äijät tulee löysin rantein askiin? Mitä jos tänään kukaan ei osu mistään ja Heljanko ei saa mitään kiinni?

1 tykkäys

Tänään jos tullaan löysin rantein ni jokainen voi lopettaa jääkiekon pelaamisen. Ylilatausta itse pelkään enemmän että koohotetaan itsemme pelistä ulos heti alussa. Kookoon 0-2 johtoasemassa olis melkonen vuori kiivettävänä. Toki tää seura jos joku siitä alhosta vielä nousee mutta toivotaan että me määrätään tänään tahti kentällä sekä yleisössä ja Kouvostoliitto vikisee

2 tykkäystä

Toivon pientä parannusta Tapparalle illan eeppiseen peliin sekä onnistumisia Rautiaiselle​:ice_hockey: Kaverille soisi kyllä jo maalin, yritystä ollut mutta kiekkojumalatkaan eivät ole olleet puolella, tänään voisi onni kääntyä:folded_hands:

On kyllä mahtavaa olla paikanpäällä todistamassa tätä hetkeä, näitä pelejä ei kovin usein pääse näkemään. Kaikki peliin katsomossa sekä kentällä :orange_heart::blue_heart: Game seven, hockey heaven​:ice_hockey:

Oma toive on tänään että 1:19 kun pelikellossa jäljellä niin Kristian Tanus iskee voittomaalin ja infernaalinen mökä areenalla taattu. Siihen loppuun sitten Tuulolan veljeksiltä ja Mattilan veljeksiltä muutamat uhriutuvat blokit niin palstakin on tyytyväinen.

3 tykkäystä

Onko tää @Maklu joku miina johon mä astun, vai ootko oikeesti tätä mieltä?

:sweat_smile:

Hirveellä kyntämisellä finaalin seiskapeliin. Tai sit me ymmärretään kyntäminen erilailla.

3 tykkäystä

Jotenkin iski realisaatio siitä, että tänään taas päättyy useamman hienon pelurin aika Tapparassa ainakin toistaiseksi. Tämän kauden joukkueen menoa on ollut niin hienoa seurata, että ottakaa nyt keinolla millä hyvänsä se voitto ja huipennus tällekin matkalle.

20 tykkäystä

Sankaritarinat eivät synny, ne tehdään! Tänään on sen aika! :blue_heart::orange_heart:

20 tykkäystä

Olen tätä mieltä. Ei me olla oltu missään pelatuista sarjoista pelin päällä mitenkään erityisen hyvin. Välieriin ja finaaliin 2-0 tappiot ottelusarjassa alkuun ja suoritus ollut todella ailahtelevaa pitkin kevättä. Tämä siis vertailuna alkuvuoteen, jolloin ihan suvereenisti suoritettiin illasta toiseen. Ihan silmätestillä meidän peli on melkoisen vaikeaa verrattuna parhaimpiin jaksoihin tämän kauden aikana, vaikka huomioitaisiin vastustajien parantunut suoritus.

Ja tämän sanon yhtään vähättelemättä Tapparan saavutusta pelata tänään pokaalista seitsemännessä ottelussa. Tappara on tyylilleen ominaisesti onnistunut löytämään tavat voittaa, vaikka ei olla jatkuvasti menty suunnitelman mukaan. Vähän on myös tuuria ollut matkassa (ja vastustajien heikkoutta ratkaisun hetkillä).

5 tykkäystä

Helsingistä aloitettu matka kohti Nokia Arenaa. Metro-asemalla yksi mies pyöritteli hymyillen päätään, kun näki Tapparan juhlakauden paitaan sonnustautuneen meikäläisen :grin:

Mahtavaa päästä katsomaan tätä peliä livenä!

4 tykkäystä

Tätä oon tässä koko päivän itekki kelaillu, että tänään se kausi ihan oikeasti taas päättyy. On monen moista tunnetilaa juuri nyt, haikeaa, jännittynyttä ja odottavaista.

kaasua Tappara! :blue_heart::orange_heart:

5 tykkäystä

Kyllä tää vähän kyntämistä on ollut. Jos Tappara olis pelannut alkuvuoden tasolla se olisi jo mestari. Kertoo joukkueen laadusta, että vieläkin on mahdollisuudet, vaikka vähän pakottamista hyökkäyspeli on eritoten kikkapojilla.

1 tykkäys

Samalla myös yhden hienon päävalmentajan. King Rikardin viimeinen peli Tapparan penkin takana. Toivottavasti tarina saa kultaisen päätöksen

22 tykkäystä

Ei jaksais enää oottaa yhtää, mentäis jo!

Tällä kaudella Tappara on hyvissä peleissä ollu ihan murhaava. Se peli tänään mukaan ja lets go!

5 tykkäystä

Totta, se tietenkin ansaitsee vielä ihan erillisen maininnan. Koko valmennustiimi ansaitsee sen isoimman kiitoksen työstään.

1 tykkäys