Otteluseuranta: KooKoo - Tappara 23.11.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Terveisiä Kouvolasta. Ekaa kertaa täällä hallissa. No, onhan tää jäähalli…

15 tykkäystä

Jalkatreeni takana, nyt suihkun kautta sohvalle ja jalat pöydälle. Kiekkoo jäähän!

3 tykkäystä

Samaa voi sanoa koko kaupungista

6 tykkäystä

Mä en ihan täysin ymmärrä Kouvolan dissaamista.:thinking:
Mä olen kyllä viihtynyt siellä enemmän kuin hyvin.

Ei kai mihinkään jäähalliin kuitenkaan juoksurata kuulu. :wink:

1 tykkäys

Vahva sama. Oulu on suomen paskin paikka. Mistään et saa minkäänlaista palvelua jos et puhu paikallista murretta…

1 tykkäys

Kyllä siitä lähdetään, ettei Haataja kuittaa tilastoissa back-to-back kahta Tappara-kapteenia.

1 tykkäys

Onko Kuusela kaukana?

Tasoissa maaleissa per Telia.

3 tykkäystä

Annoin @Treppu:lle kasvoni. Anonyymisuoja on menetetty!

4 tykkäystä

Jahas, taas on sankaritekoja tehty. Nähdäänkö puhe?

Mun mielestä KooKoo matsit on ollut usein viihdyttäviä pelejä. Viime syksyn ikimuistoinen liikkuva sirkus oli poikkeus tamperelais näkövinkkelistä.

Kiekko tippuu nyt jäähän täällä…

Cartman💪

Gart save…

Huspista. Kiitos Garteig!

Garteig pelasti Tapparan ja imi avausmaaliveikkaukseni toistaiseksi kuiviin.
Hyvä näin

Vahva alku :ok_hand:

Jalka liikkuu yllätävänkin pirteästi.