Otteluseuranta: KooKoo - Tappara 8.5.2025 (Pe). 4. Finaali

Meillä paljon varaa parantaa

1 tykkäys

Meillä ei mikään toimi, saatiin voitto vaan kun Kookoo oli uninen,mitään hyvää ei olla tehty. Ok
Kai sen kannun voi jo Kookoolle sit antaa. Mitä me nyt sit enää pelataa täs

2 tykkäystä

Espoo > Seinäjoki eli Kiakkoradio.

3 tykkäystä

Tässä kuultu palefacea,erikoista Popeda viritystä,epävireistä Hietasen perhettä.

Kohta kun vetää Sakari Kuosmanen,illasta tulee alusta lähtien hieno.

1 tykkäys

Miksi tää kippo pitää tuoda joka peliin näytille :smiley: riitti että ekassa pelissä nähdään toi koko juttu

8 tykkäystä

Finlandia?

1 tykkäys

Lukko mainos

4 tykkäystä

Oispa kaukosäätimessä joku “kuuluttaja mutelle” -nappi.

7 tykkäystä

Jaaha, ajan peluu alkoi heti Finlandialla.

Se säädin on jäällä. Sopii toimivan.

Finlandia. Siinä on sitä jotakin.

5 tykkäystä

Kuosmanen ja Finlandia :orange_heart:

1 tykkäys

Kookoon koko tulevien vuosien pr budjetti yhteen peliin.

2 tykkäystä

Jaha, oisko seuraavalla kerralla porilaisten marssi.

1 tykkäys

■■■■■ noloa että Kalpan Kuasmane vetää KK pelissä Finlandian :man_facepalming:

Kuosmanen ja Finlandia…onhan se upea ihan sama missä kaupungissa se esitetään.

3 tykkäystä

Tätä ei Tappara pysty nokittaan. Kaikki muu onnistuu, mutta ei komboa Finlandia ja Sakari Kuosmanen

3 tykkäystä

Olympialaisissa sitten

1 tykkäys

Kylmät väreet.

Nyt on harrasta.