Meillä paljon varaa parantaa
Meillä ei mikään toimi, saatiin voitto vaan kun Kookoo oli uninen,mitään hyvää ei olla tehty. Ok
Kai sen kannun voi jo Kookoolle sit antaa. Mitä me nyt sit enää pelataa täs
Espoo > Seinäjoki eli Kiakkoradio.
Tässä kuultu palefacea,erikoista Popeda viritystä,epävireistä Hietasen perhettä.
Kohta kun vetää Sakari Kuosmanen,illasta tulee alusta lähtien hieno.
Miksi tää kippo pitää tuoda joka peliin näytille
riitti että ekassa pelissä nähdään toi koko juttu
Finlandia?
Lukko mainos
Oispa kaukosäätimessä joku “kuuluttaja mutelle” -nappi.
Jaaha, ajan peluu alkoi heti Finlandialla.
Se säädin on jäällä. Sopii toimivan.
Finlandia. Siinä on sitä jotakin.
Kuosmanen ja Finlandia ![]()
Kookoon koko tulevien vuosien pr budjetti yhteen peliin.
Jaha, oisko seuraavalla kerralla porilaisten marssi.
■■■■■ noloa että Kalpan Kuasmane vetää KK pelissä Finlandian ![]()
Kuosmanen ja Finlandia…onhan se upea ihan sama missä kaupungissa se esitetään.
Tätä ei Tappara pysty nokittaan. Kaikki muu onnistuu, mutta ei komboa Finlandia ja Sakari Kuosmanen
Olympialaisissa sitten
Kylmät väreet.
Nyt on harrasta.