Otteluseuranta: Latvia-Suomi 21.5.2026 klo 17:20 (MM-kisat)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Parin välipäivän jälkeen mennään taas..

1 tykkäys

Suomen kentälliset:

Mikael Granlund – Aleksander Barkov – Lenni Hämeenaho

Ville Heinola – Henri Jokiharju

Sakari Manninen – Anton Lundell – Jesse Puljujärvi

Mikko Lehtonen – Vili Saarijärvi

Patrik Puistola – Aatu Räty – Eemil Erholtz

Olli Määttä – Nikolas Matinpalo

Saku Mäenalanen – Hannes Björninen – Waltteri Merelä

Mikael Seppälä

Janne Kuokkanen (13. hyökkääjä)

Maalilla:

Justus Annunen
(Varalla Joonas Korpisalo)

3 tykkäystä

Pennasen mukaan Suomen hyökkäyspelaaminen oli huolimatonta USA:ta vastaan. Toki valmennus tietää paremmin kuin minä mutta toisaalta 6 tehtyä maalia kertoo siitä, että kyllä siellä jotain oikein tehtiin.

1 tykkäys

No sehän alkoi..

Cama lets go.

Barkovilla erkan tilalla liukasta pakkausteippiä.

Sasha heti pisteille. Negapisteille. Hieno syöttö tosin.

Siellä on taas puoli Latviaa tullut paikalle.

10seknja Latvia johtoon.

No olipa melkoinen alku…nyt ei Sasha ole itseensä tyytyväinen.

1 tykkäys

Ei oltu ihan valmiina, vähiten meidän kassari.

Viltittääkö Pendo Barkovin? :thinking:

1 tykkäys

Olipas Annunen maalin sisällä erikoisesti :smiley:

Vähiten tuossa munasi meidän kassari. Valoja!

Jaa jos jäitä pitkin menee? Ei edes pelannut tota laukausta vaan jotain ihan muuta peliä.

Latvia ei ole ole tullut häviämään 1-7.

Vialla selostus jotenkin edellä? Ehkä sen ärsyttävän sekunnin tai kahden verran.

3 tykkäystä

Viaplaylla selostus taitaa mennä vähän tapahtumia edellä?

1 tykkäys

Katsomo synkassa (lohduttaa varmaan).

Hannes jörnii.

Sasha pois viltistä.

Nätti näppy Björniseltä. Koukkunäppy pesiskielellä.