Otteluseuranta: MM-finaali Kanada -- Suomi 26.5.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

3 tykkäystä

Jännittää ku Kärpät-HPK 7. finaalin erätauolla ennen jatkoaikaa.

3 tykkäystä

Noniin. Pian laitetaan Kanadan yläkalevi laulamaan! :wink:

Kumpi voittaa?

  • Kanada
  • Suomi

0 voters

On nämä Uotilan dramaattiset kertomukset kyllä vertaansa vailla.

6 tykkäystä

Mua jänskättää ainaki ihan Simona!
Niin toivon urheilulle ja Joukkepelille kruunua!

Karjalalippis aseteltu päähän ja valmiina peliin. Ihanaa Leijonat ihanaa.

3 tykkäystä

On kyllä huonoja😀

On kyllä oikein hakemalla haettua draamaa :roll_eyes: Ja varsin kiusallista katsottavaa.

2 tykkäystä

Instagramin mukaan Bonsaksen Norjan Viasatilla kommentoimassa :slight_smile:

8 tykkäystä

Vitsit, tän tunnetilan kun saisi Tapparan pudotuspeleihin. Osaisi nauttia matkasta.

5 tykkäystä

Go with the flow ja ota rennosti vai? Täällä ainakin hyvin levollinen olo ja tapahtui mitä tapahtui se otetaan vastaan märehtimättä.

3 tykkäystä

Tietää olevansa vanha kun tietää jo nyt että kylille ei tule mentyä. Nuorena siellä tuli juhlittua monta ikimuistoista yötä, iloon ja suruun. Yksi hauskimmista ehkä suruun (Moravec).

5 tykkäystä

Just näin. Olen vähän innoissani tästä tunnetilasta.

1 tykkäys

Pitäiskö laittaa Timo Vertalan aito kauden 2002-2003 A maajoukkuepaita päälle finaalin kunniaksi. Paidassa muun muassa Hexi Riihirannan nimmari. En olekaan pitänyt tuota paitaa sitten 2016 U20 kisojen Suomi vs ValkoVenäjä ja Suomi vs Tshekki pelien jälkeen jotka kävin Pasilan jaffa areenalla katsomassa

4 tykkäystä

2001 David Moravecin jatkoaikamaali nevöfoget.

1 tykkäys

Mä olen tänään herännyt aamulla 5:50 (tietoisesti herätyskelloon) ja olen kanssa keski-ikäinen. Huomenna on 5:50 herätys, on hyvin mahdollista että ole unimaassa ennenkuin peli ratkeaa.

Ei huvittaisi aloittaa työviikkoa univeloilla. Toki jos kannattamamme seurajoukkue pelaisi ottaisin univelat vastaan ja olisin varmaan vielä kolmen aikaa yöllä valveilla.

1 tykkäys

Kanadan murskavoitolle oli ihan kivoja kertoimia, niin koitan hakea edes vähän vitutusvakuutusta.
Toi Suomen jengi tässä turnauksessa nyt kahdesti todistanut minun olevan ihan totaalisen väärässä, joten toivottavasti todistavat vielä kerran.
En vain jaksa uskoa, että Kanadaa pystyttäisiin kaatamaan jatkopeleissä, saati finaalissa.

Toisaalta Vellu on säästellyt sitä maaliaan hyvään saumaan…

4 tykkäystä
4 tykkäystä

Kohta mennään! :muscle: :lion: