Otteluseuranta: Pelicans - Tappara 25.4.2023 4. finaali

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Sovitaan tänään niin, että ensimmäinen joka mainitsee sanallakaan tässä ketjussa lippujen liehuvan, niin annetaan virtuaalinen puukäsi.

E. Otin ekat vastaan ja ei tunnu kivalta.

27 tykkäystä

Näköjään Alkio hoitaa nää kaikki finaalit. No en valita, vaikka ei se ihan ykkössuosikki meikäläisellä oo.

4 tykkäystä

Eikös se ole hyvä.

Liput liehuvat = Tappara tekee maaleja = Tappara voittaa.

Otin nyt toisen puukäden sitten

4 tykkäystä

Fanireissulla tänään ehkä 150 kannattajaa? Paljon on tyhjää busseissa.

Taisi lipsauttaa Liiga WAM podcastissa tämän, mutta korjasi heti, että ainakin ekan. Eipä haittaa minua.

1 tykkäys

Mä annan virtuaalisen sijasta sulle teeboksissa. Säästelen.

1 tykkäys

Semmonen värinä on ilmassa, että Pelsut lyö sarjan tasoihin!

Tekisi mieli liputtaa sopimattomana.

33 tykkäystä

Nyt on väärät hormonit koneessa. Viä kerkee vaihtamaan tällaset värinät.

9 tykkäystä

Niin mullakin, mutta yleensä mun värinät on väärässä.

5 tykkäystä

Kohta änkee halliin

2 tykkäystä

Tässä ny mitää hätää ole, joten @Ranari voi lopettaa jo ranareide ampumise.

4 tykkäystä

Pelicansin voitolle ja jatkoaikavoitolle yhteensä 60 eurolla vetoja. Kun vastustaja kerran on ottanut kaikki keinot käyttöön niin pakko laittaa näin kannattajana myös kroppaa likoon. Tää on yleensä ollut hyvä tapa varmistella voitto.

Odotuksissa hybridi Luulajan ja Zugin kaltaista Tapparaa vaateen mukaan, toivotaan että se riittää siihen että mun vedot menee vihkoon :muscle:

4 tykkäystä

Hymyilevä Tommi löytää kaikessa konfliktin ja käyttää lakimies Jon Cooperin oppeja.

Hyvä idea. Eiköhän keskitytä tärkeämpään asiaan eli siihen, että Tappara hakee vierasryöstön Suomen Chicagosta

3 tykkäystä

No käy minulle, kun Tampa on nyt 3-1 tappiolla!

3 tykkäystä

Onkohan Savinaiselle laitettu tänään iso nenärengas, jonka avulla huoltajat taluttaa hänet kaukaloon?

4 tykkäystä

Jos noin käy, niin toivottavasti perseeseen on tökätty voimavirtakaapeli että varmasti riittää virtaa painia maalin edessä. :rofl:

4 tykkäystä

Kyllä se sarja on jo taputeltu! vaikka Torontolla huono historia on 3-1 tilanteissa

1 tykkäys