Toi paitsio kertoo kaiken “kemioista”.
Tämä on varmaan viittaus siihen sinun “johtavat pelaajat” tarinaan. Olen osittain siitä edelleen samaa mieltä, mutta Tapparan peli on ollut ongelmallista jo pitkään. Valmennukselta ei ole nähty oikein mitään katsojille näkyviä toimia asioiden korjaamiseksi samalla kun AV ja puolustus vuotaa kuin läpiruostunut paatti. Vastuu tästä kohelluksessa on mielestäni 80% valmennuksella, sillä ongelmien tullessa joukkueen pitää nojata pelitapaan, joka ei selvästikään toimi.
Aivan turha mennä mihinkään loukkaantumisien taakse. Toi kura ei tosta paranisi parilla hyökkääjällä ja puolustajalla.
Mitä juot?
Ilveskin menee tällä hetkellä ohi ja pari peliä vähemmän pelattuna.
Melko surkeaa on tällä hetkellä
Mut tollasesta parin viikon löysäilystä palkittaisiin ainakin lopputilillä
Viimeisen 20 peliä ollaan oltu kuntopuntarissa 6-8 sijoilla. Ei johdu pelkästään poissaoloista.
Olenko minä jossain haukkunut Engströmin? En muistaakseni. Saanen siis pitää mielipiteeni myös Tanuksesta?
Toki tuo vertailu on hieman outo, kun ei kukaan haukkuisi Engströmiä jos pelaisi Tanuksen tasolla. Ei häneltä odotetakkaan kuin taistelua ja raastoa.
Onneks Savinaisella ja Tanuksella klikkaa hyvin
Viimevuonna 8 peliä 0p samoihin aikoihin…
Tuollakin miehistöllä voisi yrittää raapia pisteitä träppäämällä kuten muutkin joukkueet, mutta päätös on tehty, ettei sitä käytetä oli tilanne mikä hyvänsä. Pelitapa vaatii pelajaistoon laatua eikä sitä ole nyt tarpeeksi. Ei auta kuin sietää ja odottaa, että kokoonpano alkaa muistuttaa normaalia. Karmeahan tätä on katsella, siitä ei pääse mihinkään.
Hra 70 ja perse edellä ujosti kärkikarvaan.
Jostain divaritiimistä vois vuokrata kokonaisen yhdessä pelanneen hyökkäysvitjan ottelukohtaisilla sopimuksilla. Tai vaikka kaks.
Porin Ässien Liiga-joukkueen maalilla syyskauden ajan loukkaantunutta Niklas Rubinia tuurannut Joni Ortio vapautuu markkinoille vuodenvaihteessa maalivahdin pätkäsopimuksen päättyessä.
1erä taputeltu…
+++ Tuulola
+++ Nykänen
Muut voi hakee verokortit.
Oon pahoillani, mut ei oo lähi kuukausina mitään semmoista tapahtunut peleissä että hetkeekään tähän uskoisin.
Viimeiset viisi erää 0-9, ei paha ollenkaan
Oliko tämä se Tuulolan lupailema loppuun ajettu taklaus? No Jomppa ei ole itse vahtimassa enää.
Eikös niitä poissaoloja ole ollut about 8 viikkoa? Ei tämä optimitilanne kyllä ole.
Ja hyvä, että se päätös on tehty ja siitä uskalletaan pitää kiinni!
Tanus venytteli jalkaansa viime vuoden tapaan. Toivottavasti nivunen ei taas vaivaa.