Otteluseuranta: Playoffs 2017, 3. finaali Tappara - KalPa 22.4.2017

En muista milloin olisin ollut peliin näin valmiina ennen latautumista. Jos jätkillä on edes melkein samaa fiilis kuin mulla tulee olemaan pelin alkaessa, me mennään tarvittaessa vaikka väkisin peruskallion läpi maan ytimeen jos sitä tarvitaan voittoon!

15 tykkäystä

Olin mielestäni jo torstaina valmis, mutta nyt on semmonen fiilis, että nyt olen valmis myös voittamaan. :smiley:

Tulta päin!

Ennustettu kokoonpano:
(11:56)
Haapala-Lajunen-Kuusela
Peltola-Järvinen-Karjalainen
Luoto-Rauhala-Repo
Röymark-Jasu-Nurmi

Kemiläinen-Elorinne
Parlett-Bonsaksen
Rantakari-Salonen
Saravo

Hrachovina
(Lassila)

1 tykkäys

Jes! Odotukset ja luotto on tänään korkealla. Jos viime matsiin toivoin ärsytettyä Tapparaa niin tänään kehiin pitää tulla sini-oranssi pyörremyrsky. Tässä pelissä KalPan pelaaminen ei enää saa olla niin saatanan kivaa, että käyvät tuikkaamassa noita highlight-maalejaan. KalPan pelihuumori pitää pystyä tappamaan menemällä johtoon ja laittamalla KalPa tekemään ne raskaat duunit.

7 tykkäystä

Tapolan Tappara ei ole vielä koskaan pettänyt tällasissa hankalissa paikoissa. Luotto on kova. Ei se sitä tarkoita etteikö olisi pelko perseessä ja kynnet suussa. Jo nyt. Jännää pitää. Tappara!

12 tykkäystä

Luotoa löytyy joukkueeseen

5 tykkäystä

Hyvä hyvä, nyt on oikeeta meininkiä täälläkin. Peruskallio ei oo mitään, läpi vaan!

3 tykkäystä

Minut yllätettiin. Repo ykkösketjuun Haapalan ja Lajusen seuraksi, Kuusela kakkoseen Peltolan ja Järvisen kanssa ja Karjalainen kolmoseen Luodon ja Rauhalan seuraksi. Tämäkin käy.

4 tykkäystä

Näillä mennään.

Haapala - Lajunen - Repo
Kuusela - Järvinen - Peltola
Luoto - Rauhala - Karjalainen
Røymark - Jasu - Nurmi

Elorinne - Kemiläinen
Bonsaksen - Parlett
Salonen - Rantakari
Saravo

Hrachovina
Lassila

21 tykkäystä

Kokoonpanoissa perusteltua reagointia. Ykkösketjussa on paljon ideaa, mutta kakkosketju jättää ainakin itselleni pari kysymysmerkkiä. Kuusela ja Järvinen ei oo oikein yhdessä onnistuneet ja mietin, että miten tällä kertaa nyt sit. Joka tapauksessa luotto on tapissa, mutta jomman kumman pitäisi nyt ottaa sitä maalintekijän roolia tuossa sitten, vaikka siellä Peltola onkin. Kelpaako?

Oman lisämielenkiintonsa tuo mahdollisesti hajoavat yv-kentät, joten periaatteessa kaikki menee uusiksi. Olisiko nyt sitten yv:llä maalin edestä katsoen:
Lajunen
Repo
Kuusela-Kemiläinen-Haapala

Ja kakkos-yv:ssä maalilta katsoen:
Rauhala
Karjalainen
Järvinen-Rantakari-Nurmi

Etkö Haapalaa kelpuuta yv:lle?

2 tykkäystä

Mä niin toivon että meijjän pojat tänään ottaa pari klikkiä lisää kaikkeen tekemiseen.Etenkin suosikkini Repolainen jos vaikka täräyttäisi 2 + jotain Haapalan syötöistä kun maalille menokin maistuu!

En taida edes viitsiä editoida viestiä, nyt oli julma kuitti :smiley: :smiley: :smiley:

Mutta niukasti voi kakkosyv:ssä mahtua pelaamaan, marginaaliroolissa. :wink:

2 tykkäystä

Jumalauta! Nyt on keijolla kova käsi. Olenkin odotellut koska Repo pääsee ykköseen. Haapala haki Repoa hyvin jo edellisessä pelissä.

3 tykkäystä

Ykkösen roolitus on todella onnistunut ainakin ennakossa, mutta ymmärrän kyllä myös sen, miksi Tapola noita ei ihan ensimmäisenä lähde hakemaan. Jos jostain Tapparaa vähän voi kritisoida niin se, että siellä on vähän samanlaisia pelaajia ja esim. Kuuselan ja Järvisen roolittaminen vaikeutuu olennaisesti, kun kummankin pitäisi saada pyörittää peliä. Ja sitten taas Haapala on tunkenut sille tontille, jolla oli aikaisemmin Järvinen ja nyt Haapalakin haluaa pyörittää peliä. Ja pyörittää muuten hyvin.

Yksi vieruskaverini Hakametsässä sanoo usein: maalintekijää huutaa. :smiley: Kyllä.

1 tykkäys

Kiskosta asti tulossa tänään 8 hurjaa Tappara fania matsiin. Luotto on todella kova ja kaikilla päättäväinen ilme että tänään kalpa kaatuu eikä jätetä mitään jossiteltavaa kenelle se malja kuuluu.

8 tykkäystä

Nyt on kuulkaas sellainen homma että me viedään tänään! Syystä että:

Tänään on 22.4. Se on meikäläisen syntymäpäivä, jota vietän tänään Hakametsässä.
Olin hallissa myös 22.4.2016. Voitettiin 3-0
22.4.2015 jännitin peliä kotisohvalta. Voitettiin 3-4
Vuonna 2014 22.4 ei ollut peliä, mutta 21.4 oli ja se nyt tähän laskettakoon. Hallissa olin ja 3-2 voitettiin.
22.4.2013 hävittiin, mutta täytin silloin 18 joten en katsonut peliä vaan lähdin baariin, sori siitä.
Tänään siis odotettavissa lahjaksi Tapparalta maukas kotivoitto!

21 tykkäystä

Tämä maistuisi tänään:

12 tykkäystä

On muuten varma, että Repo pistää tänää mustaa häkkiin!

4 tykkäystä

Rasisti. :joy::joy::joy:

3 tykkäystä

Hyvät ketjut. Haapala ja Repo tekevät ykkösestä todellisen ykkösen. Kuusela vetää perässään kakkosen hyvään peliin ja Luoto kolmosen.

1 tykkäys