Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti
Kurittaja
(Luulin että tämä sekoilu on jo lopetettu)
2
Avataas ny ku 10 minaa pelin alkuu. Katotaa mitä tulee tänää
Voin sanoo, että viimeisten Liiga pelien jälkeen ei odotukset kovin korkealla oo, mutta toisaalta viime kauden muistaa kyllä kaikki. Nyt se nähdään, että onko reenijumia CHL pelejä varten vai ei.
Toivotaan hyvää peliä ja tottakai voittoa!