Otteluseuranta: Sport - Tappara 15.12.2017

Ja jottei jäisi kellekään epäselväksi, niin minua ei harmita tulos taululla, se on ihan oikeutettu.

Minua harmittaa se, että Japa jonka tehtävä ei ole tuolla pitää peliä tasaisena, epäonnistuu taas duunissaan, joka on suojella pelaajia ylilyönneiltä.

2 tykkäystä

3-0 Taidan poistua.

Ihan sama ketkä on tuomareita. Kahteen erään yksi kunnollinen maalintekopaikka Tapparalla eli Otto Mäkisen ensimmäisessä erässä.

Kokonaisuutena ihan täyttä skeidaa pelaaminen. Pitää olla erikoinen pelisilmä katsojalla, että mitään muuta johtopäätöstä voi tehdä. Heljanko Tapparan ylivoimaisesti paras pelaaja. Kristian Kuusela, onko joku huomannut hänet tässä ja edellisessä pelissä?

En tiedä. Pitkä on pinna seurajohdolla, jos tätä suhmurointia jaksaa katella kauden loppuun saakka. Valitan poleemista sävyä, mutta oikeasti juuri nyt vituttaa. Turha selittää keitä on poissa. Pitäisi siitä huolimatta edes pystyä haastamaan Sportin tasoa oleva jengi.

3 tykkäystä

Voi voi. 3-0.

Ketään ei sit kiinnostanut tehdä mitään.

4 tykkäystä

Tappara on kohtuu tukevasti jaloissa

Kemmu…

2 tykkäystä

Voi*****

Jep. Moro.

Jaaha, betoni murenee. Muistaka sit tänä olla postiivisi peli jälkke.

1 tykkäys

Pysyn hyvällä tuulella ja pistin striimin kiinni. Kun ketään ei kiinnosta niin ei minuakaan :smiley:

3 tykkäystä

Betoni sulaa.

Hieno suoritus Kalaputaalta/Kalapudas’lta.

2 tykkäystä

Nyt toi Kemiläinen oikeesti hiuksista…

Mulla on nyt menny kyllä jotain ohi. Miks se Mäkinen siellä istuu? Saiko Rauhala 2+2 ja Tikka 2 minuuttia?

Hienoo Sport,turpaan vaan tota vitun ylimielistä löysää porukkaa.

Tuo olisi pitänyt torjua.

3 tykkäystä

Oliko tämä nyt sitä paikkapuolustusta miespuolustuksen sijaan?

1 tykkäys

Juuri näin.

Upea maali Kalaputaalta. Se o kympistä poikki.