Otteluseuranta: Sport-Tappara 21.10.2017

Aukaistaan nyt tämä, koska nyt on painavaa asiaa siitä miten tässä hommassa edetään. Tapparahan voittaa tietty, tulosvetoa veikattu tietty. Muutoinkin aion juhlistaa illan pelia tavoistani poiketen ja päihtyä!

Kaivoin kaapin kätköistä neljä Lapin Kultaa (kelle juhlaa, kelle ei, mulle ainakin!). Peetymys isku oli melkoinen, kun huomasin, että purkkien pohjassa seisoi kammottavasti: Parasta ennen 12.01.2016! Tätä se raivoraittius sitten ilmeisesti teettää! No hätä ei ole tämän näköinen, vaimo keitti kahvit, minä kaivoin baarikaapista iskemättömän konjakkipullon ja vaimo jatkoi kiitettäväåsti panostustaan ja keitti kahvit (Juhla Mokkaa tietty, meillä ei Costa Ricaa juoda), elämä ja Tappara voittaa sittenkin!

edit: Ruotsalaisesta oosta päätellen hyvin etenee!

12 tykkäystä

Mullapa onkin sipsejå!

En malta odottaa, että peli pyörähtää taas käyntiin. Oletan, että palataan joukkueiden väliseen arkeen.

5 tykkäystä

Loistava kuitti mun ruotsalaiseen oohon! Tänään muuten Kärki on yksi meidän kärkihyökkääjistä!

2 tykkäystä

Se on todella harvinaista että saa 6 pinnaa peräkkäisistä peleistä, jos ne pelataan peräkkäisinä päivinä. Tänään olis hyvä sauma siihen, eikä matkakaan ole paha. Veikkaan että Tappara voittaa 2-1.

2 tykkäystä

Minulla on tänään olutta. Lomalla ollut ja olutta ei ole tullut juotua. Tänään korjaan asian, kunhan saa nuo lehdet ja omenat veks mun pihasta.

3 tykkäystä

Minulla on olutta ja siideriä. Narautin ensimmäisen auki.

2 tykkäystä

Minä juon nyt kahvia. Estrella barbecue sipsejä on pelien seuraamisen ajaksi, ja Rainbow colaa. Toivon runsasmaalista ottelua (että maalintekijäveikkaukseni O. Rantakari silloin todennäköisemmin osuisi myös.) ja Tapparalle kolmea pistettä. Tarkemmin taidan kuitenkin seurata Kärppien ja SaiPan mittelöä. Mutta tätä ketjua ainakin katselen.

5 tykkäystä

Ottelun tuomarit Joonas Kova - Jari Levonen. Voi olla tarjolla alivoimaharjotuksia, ja ylivoimaa korkeintaan kerran.

9 tykkäystä

Voihan perse…Levonen tuomarina.:confused:
Onneksi tulee katsottua peli kotona…

E: Toisaalta, Hakametsäsän katsomossa saattaisi kuulla taas jotain legendaarista kommentointia Levosesta?:laughing:

4 tykkäystä

Japa tietää. Suu suppuun vaan.

2 tykkäystä

Allekirjoitetaan.
Minäkin juon nyt kahvia.

4 tykkäystä

Hahaa…Paikallinen harriholkeri…?:laughing::laughing:

Taidanpas kalskauttaa mokat itsekin pelin alkua odotellessa.
Sitten voikin käydä kuseskelemassa kun alkaa Levosen pillipiiparoinnit harmittamaan.

1 tykkäys

Tämä peli mennään kakkosoluen voimalla kotisohvalla. Eilinen jäi harmittavasti näkemättä, joten olisi ihan kiva, jos Tappara tänäänkin jonkun maalin tekisi.

Mikä ihmeen kakkosolut, ei kaan vaan ruotsalainen folköl?

Päiväpeli ja ketju on pelkkää sulaketta?

Tänään on kirjaimellisesti apina selässä, kun pitää yrittää lapsenvahtina peliä seurailla. Eikä ole edes Eetu Kettu telkkarissa, niin mielenkiinto tuskin juniorilla kestää kolmea erää.

5 tykkäystä

3,3-prossainen Sininen…

2 tykkäystä

Miksalta asiallinen haastattelu.

1 tykkäys

Haravoitte itse pihaa ja kerää omenoita pitkin pihaa. Vähemmästäkin maistuu jokunen kylmä. Eilen meni hallissa nollatoleranssilla.

2 tykkäystä

Nämä on syitä miksi asumismuotoni on kerrostalo.

3 tykkäystä

Rakoviina. Tämä Vaasan urpo ei ole muutamassa vuodessa oppinut edes nimeä.

1 tykkäys