Jos ruutu tökkii niin refreshiä vaan ja taas toimii. näytti auttavan
Miksi meil o aina back to back pelit levännyttä vastustajaa vastaan? Itse en keksi muuta ku et liiga yrittää kaikin keinoin estää tapparan liiallista ylivoimaa
Monesko olut menossa jos alkaa pätkiin?
Alkukaudesta saatii tätä etua monta kertaa, mutta Rautakorpi käytti noiden pelien hyödyn toisella tavalla. Treeniä kovennettiin muualla. ns.
Tiistaina me pelattiin levänneenä edellisenä päivä pelannutta Sporttia vastaan. Ihan reilua mun mielestä.
Heikohkosti toimi Ruutu-AppleTV-yhdistelmä äsken. Nyt näyttää taas paremmalta, toivottavasti jatkuu näin.
Sama puhelin vieläki käytössä mitä aikanaan ihmettelit?
Epäilen, että Tapparan valmennusjohto haluaa näitä pelejä. Totuttavat pelaajat maitohapon sietoon.
Joo, hyvää reeniä kevättä varten.
Muista että Tappara kirjoitetaan aina isolla kirjaimella. Aina.
Meillähän on ollut tähän alkukauteen yllättävän monta peliä, joissa meillä on ollut lepoetu! About kaks.
Kuudes. Iso.
Eipä ole.
Älä tuu pilaan hyvää märinää millään faktoilla
Ootko koittanut sivua välistä uudelleen latailla? Voi olla että kasvaa liian suureksi kun viestiä tulee kokoajan ja aiheuttaa jumijumia, mulla ainakin tabletti tekee tuota.
Nää back to back pelit maksaa itteensä takas taas keväällä ku on game7 menos… lisää näitä
Mun pualesta voidaan pelata huamennakin.
Ruudun erätauko viihde on ilmeisest niin paskaa, ettei mun kone suostu näyttämään. Kohta vois alkaa toimia…
Tilttasi tuossa välistä. Koita ladata uusiks koko sivu, jeesasi
Olen. Auttaa hetkellisesti.