Otteluseuranta: Suomi-Britannia 22.5.2026 Klo 21:20 (MM-kisat)

Joo-o. Se oli siinä sitten.

1 tykkäys

Mikä syöttö Konstalta ja tykkiveto Heinolalta!

Pakit jatkavat tulitusta. Nätti.

Siinä oli NHL-laukaus. Malliesimerkki

1 tykkäys

Olipa upea laukaus Heinolalta…huh huh!

1 tykkäys

Toi olis menny ihan kenelle tahansa kassarille :sweat_smile:

2 tykkäystä

Helenius tässä pelissä 60 pisteen vauhdissa.

1 tykkäys

Mulle ei, olis tullu suoraan hanskaan :grinning_face:

2 tykkäystä

Joensuun voisi poistaa lähetyksestä. On kuultu jo, että vastustaja on pska.

Minkähän takia heitetään päätykiekkoo kerta toisensa jälkeen eikä hyökätä suoraan maalille :thinking:

Onko I-B:lla riittävästi taitoa tai nopeutta edes roikkumiseen, kahvaamiseen, kiinnipitämiseen, estämiseen tai sukelteluun?

Ei onneks häiritse Viaplayn puolella :wink:

1 tykkäys

En hommaa ihan vaan tämän pelin takia.

1 tykkäys

Vaaaarallinen Iso-Britannian hyökkäys Suomen puolustusalueelle!

Korpisalolle tulee “hikinen” ilta.

Onko Ketterä päästetty mm-kisoihin? Ei tässä pelissä oikein järkeä ole.

1 tykkäys

Is It Puljujärvi?

Is It.

Nyt on UK:lla kyllä melkoiset double decker bussijalat

1 tykkäys

Tällaista se oli 80 -luvulla Neuvostoliittoa vastaan. Silloin oltiin ottavana osapuolena.

7 minuuttia riitti minulle tätä. MM-Kisat :see_no_evil_monkey:

1 tykkäys