Joo-o. Se oli siinä sitten.
Mikä syöttö Konstalta ja tykkiveto Heinolalta!
Pakit jatkavat tulitusta. Nätti.
Siinä oli NHL-laukaus. Malliesimerkki
Olipa upea laukaus Heinolalta…huh huh!
Toi olis menny ihan kenelle tahansa kassarille ![]()
Helenius tässä pelissä 60 pisteen vauhdissa.
Mulle ei, olis tullu suoraan hanskaan ![]()
Joensuun voisi poistaa lähetyksestä. On kuultu jo, että vastustaja on pska.
Minkähän takia heitetään päätykiekkoo kerta toisensa jälkeen eikä hyökätä suoraan maalille ![]()
Onko I-B:lla riittävästi taitoa tai nopeutta edes roikkumiseen, kahvaamiseen, kiinnipitämiseen, estämiseen tai sukelteluun?
Ei onneks häiritse Viaplayn puolella ![]()
En hommaa ihan vaan tämän pelin takia.
Vaaaarallinen Iso-Britannian hyökkäys Suomen puolustusalueelle!
Korpisalolle tulee “hikinen” ilta.
Onko Ketterä päästetty mm-kisoihin? Ei tässä pelissä oikein järkeä ole.
Is It Puljujärvi?
Is It.
Nyt on UK:lla kyllä melkoiset double decker bussijalat
Tällaista se oli 80 -luvulla Neuvostoliittoa vastaan. Silloin oltiin ottavana osapuolena.
7 minuuttia riitti minulle tätä. MM-Kisat ![]()