Otteluseuranta: Suomi - Etelä-Korea 5.5.2018 (MM-kisat)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Husso merkattu aloittavaksi vahdiksi kisasivuilla. Olisiko vaihdettu kun Latvia voitti, ja heitä vastaan huomenna Säteri?

Tai sitten salatti on flunssassa, mistä näistä tietää.

Mielenkiinnosta kysyn. Miksi Latvian voitto vaikuttaisi Suomen veskarin valintaan?

2 tykkäystä

Säteri aloittaa.
Kisasivuilla on virhe.

Hyvä kysymys

Katson muuten YT:n puolelta matsin, koska Maikkarin lähetykset ovat osoittautuneet sietämättömiksi. Mutta mun puolesta ei tarvii viivettä.

1 tykkäys

No hei Latvia, aina vaikee. Tosi nälkäsiä, hei. Puolustaa tiukasti.

2 tykkäystä

Sama. Onneksi IIHF:n youtube-kanavalla on kunnon lätkäselostajat, verraten esim. CHL:n hessuihin.
Näemmä ei onnistuisi itseasiassa muutenkaan. MTV3:a ei voi enää katsoa Katsomosta.

2 tykkäystä

Kenestäköhän saadaan muuten näiden kisojen suosikkipakki, kun mukana ei ole Topi “2.0” Jääkiekko, Atte “O-man” Ohtamaa eikä Lasse “Lasse” Kukkonen?

3 tykkäystä

Kysy pois. En minä tiedä. Tiedän vain että Säteri ilmoitettiin aloittavaksi, ja Latvian ottelun jälkeen tuo on vaihdettu. Ehkä.

Aivan sama se minullekin on.

No itse asiassa, jos Ville Pokka pelaa ylivoimassa, niin siinä on aineksia uudeksi Juuso “Sikalämäri” Hietaseksi.

1 tykkäys

En tiedä, mutta lisään listalle Janne “Anne” Niinimaan.

2 tykkäystä

C More sport maksaa kuukauden 24,95€

HD tason kuvaa reaaliaikaisesti ilman pätkimistä.
Kannattava “investointi”

Itseäni ei ärsytä selostajista eikä studiossa kukaan. Olenko muka ainoa?
Hyvin tuotettua urheiluohjelmaa.

4 tykkäystä

Mulla oli C More Ruudun kanssa paketissa. Loppuu tilaus kesäkuussa.

Hallin tekninen väki on näköjään sitä mieltä, että mitä enemmän spottivaloja, sitä parempi.

Jokunen taisi tarttua OP:n asiakasomistajatarjoukseen, jolla sai ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi ja loput hintaan 17,95€/kk.

https://uusi.op.fi/cmore-omistaja-asiakas

@baldie taisi postata tämän linkin toisaalle.

Edit. Linkki korjattu

3 tykkäystä

Itse tartuin tähän. Ihan ok diili.
Tosin tällä lainan määrällä saisi tarjota 50 vuodeksi ilmaiseksi.

9 tykkäystä

Vetäsen tähän opiskelijakortin. Pakko priorisoida.
Ei sillä, hyvin tuotetusta voi toki maksaa. Itseä pännii vaan vieläkin, että Maikkari sai kikkailtua MM-lätkän maksukanavien taa.

1 tykkäys

Paljon on amerikkalaisia Korean joukkueessa.

Minua pänni aikoinaan kun YLE meni ja antoi kisat Maikkarille.
TV:n lupamaksuun pitäisi ilman muuta kuulua suomalaisten suosikkilajien mm-kisat ja Olympialaiset.

9 tykkäystä