Otteluseuranta: Suomi - Etelä-Korea 5.5.2018 (MM-kisat)

Latekiekko 2.0

1 tykkäys

Meni vähän Korean poikien pasmat sekaisin ensimmäisestä av-maalista. Ei ollut kolmaskaan av-maali kaukana…

1 tykkäys

Turvallinen johto 2-0. Nyt voi pellailla loppuajan.

2 tykkäystä

Etelä-Korean sielun puolustamisessa parantamisen varaa.

Kuka ton murhapoikkarin ajo?

Etelä-Koreasta tulee aina mieleen se juttu, kun Tami jäi ilman maan päävalmentajan pestiä ja dissasi Jim Paekiä. Eikös sillä jotain meriittejä kuitenkin ole?

1 tykkäys

Vähä niinku karate kidin hyppypotku, mutta ei kuitenkaan.

1 tykkäys

Ei tää peli kyllä palvele yhtään ketään. Suomen pelikin menee riplaillessa ihan pelleilyksi.

4 tykkäystä

Manninen Saukkosen mukaan.

1 tykkäys

Itse en ymmärtänyt Mannisen valintaa kun Junttila jätettiin rannalle.

2 tykkäystä

Oliko HPK:N kuuluttaja joka soitti muovikitaraa?

Saukkonen :heart:

Ei oikein tunnista pelaajia kentällä. Ei oikein tiedä mitä tapahtuu. Ei tiedä, kuka eilen pelasi.

Mulla on oikeasti ollut ikävä tätä :smiley:

7 tykkäystä

Viimeksi Korealla kulki toisessa erässä (Olympialaisissa)… Pidetään pää kylmänä :slight_smile:

https://www.mtv.fi/sport/pyeongchang2018/uutiset/artikkeli/live-leijonat-joutuu-kotiyleison-patsiin-onko-etela-koreasta-vastusta/6778120#gs.JSszDic

2 tykkäystä

NHL-miehet pääsevät totuttautumaan isson kaukaloon, kun ei ole harjoituspelejä alla.

Aho pääsi puolittaiseen läpiajoon ja yritti tietenkin ujuttaa längistä.

@rinne tää on aluksi huvittavaa, mutta kisojen loppua kohden vitsi kuluu. Positiivinen puoli on, että aina kun joku turha liigaselostaja ärsyttää, ei tarvitse kuin muistella Saukkosta.

1 tykkäys

Viimeseen 50 otteluun tehty 0 maalia AVlla. Enempää livetuloksista ei löytynyt.

6 tykkäystä

Mä taas odotan sitä, että Mertaranta turhautuu ja alkaa haukkumaan kaikkia.

3 tykkäystä

Muistuu mieleen ne vanhat ps2 NHL pelit, joissa Saukko oli myös ihan kujalla. Onneksi Juti paikkasi.

1 tykkäys

Mites toi muuten lasketaan, mielestäni se 2-0 maali tuli toisen 2minuuttisen aikana kun jäähyhän oli 2+2 korkeasta mailasta.

Ton Anttilan liike on kehittynyt huimasti. Liigassa oli ihan puujalka.

3 tykkäystä